۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

اولین فینالیست جام حذفی مشخص شد/ کپی استقلال از پرسپولیس با گلباران نساجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،تیم‌های استقلال و نساجی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری پرگل ۴-۰ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. شاگردان ریکاردو س...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،تیم‌های استقلال و نساجی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری پرگل ۴-۰ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که در رقابت‌های لیگ برتر فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات داشتند اما پس از شکست در دربی همه چیز را در لیگ از دست دادند تا رقیب سنتی‌شان به قهرمانی برسد به همین دلیل آبی‌پوشان با انگیزه‌های زیادی در نیمه نهایی جام حذفی ظاهر شدند.

آرش رضاوند در دقیقه ۲۵، علیرضا ابراهیمی (مدافع نساجی) در دقیقه ۳۵ و محمد محبی در دقایق ۵۷  و ۸۹ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. با این نتیجه استقلال علاوه بر صعود به فینال جام حذفی، انتقام بازی حذفی فصل گذشته را هم از نساجی گرفت. این دومین شکست پیاپی نساجی با ۴ گل است. این تیم هفته گذشته در بازی پایانی لیگ ۴ گل از پرسپولیس خورده بود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی (۶۵- سجاد شهباززاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی (۸۵- پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی(۶۵- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۷۳- ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (۶۵- زبیر نیک‌نفس).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی‌بیگی (۵۶- آداما نیان)، ایوب کلانتری (۸۴- اکبر صادقی)، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی (۷۵- علی داوران)، علیرضا ابراهیمی (۸۴- علیرضا ابراهیمی)، احمد موسوی (۵۶- حسین زامهران)، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری.

داور: حسن اکرمی

تیم استقلال در نیمه نخست با یک نمایش هجومی موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه نساجی خلق کرد تا این‌که آرش رضاوند در دقیقه ۲۳ روی کرنر مهدی مهدی‌پور و تاثیر ارسلان مطهری در موقعیت گل قرار گرفت و با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد.

در ادامه حملات استقلال باز هم بیشتر شد و در پشت محوطه جریمه نساجی پاس توی عمق رضاوند برای قایدی در داخل محوطه جریمه با تکل علیرضا ابراهیمی که قصد قطع توپ را داشت به اشتباه توپ وارد دروازه نساجی شد تا گل دوم استقلال در دقیقه ۳۳ روی گل‌به‌خودی مدافع حریف به ثمر برسد.

بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما شاید یکی از اتفاقات مهم در این نیمه کارت زردی بود که مهدی مهدی‌پور گرفت و مسابقه فینال را از دست داد.

اما استقلالی‌ها در نیمه دوم هم مانند نیمه نخست با نمایشی هجومی برای زدن گل‌های بیشتر به میدان رفتند و در دقیقه ۵۶ موفق شدند تا به گل سوم برسند. سانتر حردانی از سمت راست پس از برخورد به سر مدافعان نساجی و دستان حقیقی و همچنین تیرک دروازه، مقابل محبی قرار گرفت و این بازیکن دروازه خالی را با ضربه سر باز کرد.

در ادامه موج حملات شاگردان ساپینتو ادامه پیدا کرد و محمد محبی در دقیقه ۸۸ روی پاس فرار در محوطه جریمه با حقیقی تک به تک شد و با یک ضربه چیپ گل چهارم استقلال و گل دوم خودش را به ثمر رساند تا نساجی بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس در لیگ، در نیمه نهایی حذفی هم شکست سنگینی را متحمل شود.

استقلال در نهایت با پیروزی در این دیدار به فینال مسابقات جام حذفی رسید و با برنده دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و هوادار روبه‌رو خواهد شد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار