۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

اولین خروجی سپاهان مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سیاوش اسمی کاملا ایرانی است که در شاهنامه فردوسی نیز حضور دارد. در بخشی از این داستان، سیاوش در آزمون آتش شرکت می کند، سیاوش از دل آتش سالم بیرون می آید و نشان می دهد ادعاهایش درست است. سیاوش یزدا...

اولین خروجی سپاهان مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سیاوش اسمی کاملا ایرانی است که در شاهنامه فردوسی نیز حضور دارد. در بخشی از این داستان، سیاوش در آزمون آتش شرکت می کند، سیاوش از دل آتش سالم بیرون می آید و نشان می دهد ادعاهایش درست است.

سیاوش یزدانی پس از ترک استقلال، تصمیم گرفت راهی سپاهان شود تا در آزمونی جدید شرکت کند. بازیکنی که از روزهای اوج خود فاصله گرفته بود، به امید بازگشت به فرمی ایده آل، راهی اصفهان شد. پنالتی دادن برابر پرسپولیس، بدترین اتفاق ممکن برای سیاوش یزدانی با پیراهن سپاهان بود، سیاوش در آزمون آتش ناموفق شد و پس از آن نیز هیچ وقت نتوانست به طور کامل اعتماد ژوزه مورایس را جلب کند.

ظاهرا ژوزه مورایس مشکلی با جدایی این مدافع ندارد و طبق شنیده ها، اولین خروجی سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و سوم، سیاوش یزدانی است. سعید آقایی که به طور کامل با سپاهان به توافق رسیده است، پس از جدایی سیاوش یزدانی، به جمع شاگردان ژوزه مورایس ملحق می شود.

زمانی که فرهاد مجیدی در استقلال حضور داشت و از یزدانی بازی می گرفت، عده زیادی بر این عقیده بودند که یزدانی یکی از بهترین مدافعین میانی لیگ ایران است اما حالا و با گذشت زمان، سیاوش یزدانی از عرش به فرش رسیده است و مشخص نیست چه سرنوشتی پس از ترک سپاهان در انتظار او خواهد بود.
پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط