۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

اولین تمرین ستاره سابق پرسپولیس در تیم ملی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اولین تمرین ستاره سابق پرسپولیس در تیم ملی مشخص شد. احمد نوراللهی هافبک دفاعی تیم ملی که به دلیل عدم صدور ویزا شنگین نتوانسته بود همراه سایر بازیکنان به اردو ملحق شود، بالاخره با چهار روز تاخیر در ...

یحیی مهم ترین خرید فصلش را به رخ کشید! / از رضایت هوادران از عملکرد یحیی تو خریدهاش تا عصبانیت شدید هواداران از یحیی بخاطر این اشتباه بزرگ!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اولین تمرین ستاره سابق پرسپولیس در تیم ملی مشخص شد. احمد نوراللهی هافبک دفاعی تیم ملی که به دلیل عدم صدور ویزا شنگین نتوانسته بود همراه سایر بازیکنان به اردو ملحق شود، بالاخره با چهار روز تاخیر در وین حاضر شد و اولین تمرین خود را عصر امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش و در کنار سایر بازیکنان برگزار کرد.

مدیران فدراسیون تلاش های زیادی را برای صدور ویزای نوراللهی و حضور او در اردوی تیم ملی انجام دادند، اما در نهایت گفته می‌شود با اقدامات موثر باشگاه شباب الاهلی امارات و همچنین مدیر برنامه‌های این بازیکن، نوراللهی توانست بالاخره حود را به وین و اردوی تیم ملی برساند.

با توجه به اینکه نوراللهی چند روز گذشته به دلیل عدم صدور ویزا در تمرینات حضور نداشت، بعید است کی‌روش از او برابر اروگوئه استفاده کند تا این بازیکن در کنار رامین رضاییان و امید نورافکن جزو غایبان سرشناس ایران باشند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار