۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰

اوزون تراپی، راهی جدید برای جلوگیری از قطع پای دیابتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی کمالی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس، اظهار کرد: دستگاه اوزون تراپی جهت درمان بیماری‌هایی مانند واریس، سندروم تونل کارپال، درد عصب و رگ سیاتیک، سینوزیت، درد و ...

اوزون تراپی، راهی جدید برای جلوگیری از قطع پای دیابتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی کمالی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس، اظهار کرد: دستگاه اوزون تراپی جهت درمان بیماری‌هایی مانند واریس، سندروم تونل کارپال، درد عصب و رگ سیاتیک، سینوزیت، درد و اختلالات لگن و عفونت‌های دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او افزود: دستگاه ما شامل یک بخش وکیوم مستقل برای پُرکردن سرنگ و بگ برای زخم، یک کنترل کننده هوشمند برای تنظیم غلظت اوزون خروجی بین  یک گرم بر میلی لیتر تا ۱۰۰ گرم بر میلی لیتر است.

کمالی گفت: از این محصول برای بهبود زخم بستر و زخم‌های دیابتی استفاده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: برای درمان درد مفصل زانو، مفصل ران یا محل شکستگی استخوان، محلول ازن در آب مستقیما به محل درد تزریق می‌شود. در درد‌های شدید‌تر یک کیسه خون از بیمار گرفته می‌شود و بعد گاز اوزون به داخل خون تزریق شده و پس از حل اوزون در خون، مجددا خون به بیمار تزریق می‌شود و تا مدت زیادی درد او تسکین می‌یابد.

او افزود: این دستگاه مجهز به سیستم وکیوم و سیستم تنظیم غلظت اوزون از ۱ تا ۱۰۰ است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان کرد: اکنون در بسیاری از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و کلینیک‌های زخم و درد در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر تهران در شهر‌های مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرمانشاه و حتی در شهرستان‌های لار و لامرد استان فارس هم چنین کلینیک‌هایی وجود دارند که همه از نمونه‌های اروپایی یا تحت لیسانس اروپا استفاده می‌کنند اما ما موفق شده ایم که در برخی از این شهر‌ها نمونه‌های ایرانی را جایگزین کنیم که مطابق نمونه‌های اروپایی ساخته شده است.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار