۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰

انگیزه های بالای یک پرسپولیسی مقابل استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، ذوب آهن اصفهان در یکی دو سال گذشته تمام بازی های خود را به استقلال واگذار کرده و حالا مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی این تیم می خواهد یقه استقلال را در ورزشگاه آزادی بگیرد و آن...

انگیزه های بالای یک پرسپولیسی مقابل استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، ذوب آهن اصفهان در یکی دو سال گذشته تمام بازی های خود را به استقلال واگذار کرده و حالا مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی این تیم می خواهد یقه استقلال را در ورزشگاه آزادی بگیرد و آن شکست ها را جبران کند. از طرفی استقلال که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد فقط و فقط با هدف پیروزی به مصاف تیم اصفهانی می‌رود تا خود را به سپاهان صدرنشین نزدیک کند. تارتار می داند که اگر استقلال را متوقف کند باعث خوشحالی پرسپولیسی ها هم می شود و همین مسئله انگیزه‌های او را برای بازی فردا بیشتر می کند.

استقلال در ادامه روند موفقیت های خود به چیزی جز پیروزی مقابل ذوب‌آهن فکر نمی‌کند. ساپینتو و شاگردانش می دانند که اگر در نیمه اول دروازه ذوب آهن را باز نکنند با توجه به نوع بازی این تیم در نیمه دوم دچار مشکل می‌شوند و به همین خاطر قصد دارند بازی فردا شب را هجومی آغاز کرده و در همان نیمه اول کار را تمام کنند.

مهدی تارتار معمولاً مقابل پرسپولیس متهم می شود اما در سالهای اخیر چند بار یقه این تیم را گرفته و برعکس مقابل استقلال نتایج خوبی کسب نکرده است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار