۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

سلامت

انواع قرص لاغری | از قرص کروم برای لاغری تا قرص لاغری ردوکسا

برای لاغر شدن از چه قرص های میتوان استفاده کرد؟

انواع قرص لاغری | از قرص کروم برای لاغری تا قرص لاغری ردوکسا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مصرف قرص یکی از راه های لاغری بین مردم است که طرفداران خاص خودش را دارد. ولی اینکه آیا  قرص مفید است یا نه، عوارض قرص ها جبران پذیر است یا نه را در ادامه اخبار اندیشه معاصر مشاهده میکنید. برای دیدن جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

قرص چربی سوز قوی در داروخانه چیست؟

طبیعتا اکثر افراد علاقمند به داشتن اندامی مناسب و خوش فرم هستند خصوصا افرادی که دارای اضافه وزن بوده و دوست دارند به اندام ایده آل خود دست یافته و از تماشای اندام شان لذت ببرند. چه بسا یکی از راه های موثر بر کاهش وزن نیز مصرف قرص چربی سوز قوی در داروخانه زیر نظر دکتر متخصص در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب می باشد.

البته این مساله مهم است که قرص چربی سوز مورد نظر اصل بوده و کیفیتی بالا داشته باشد تا بتواند تاثیر خوبی بر چربی سوزی و لاغری داشته باشد.

لاغری

لاغری

تاثیرات بهترین قرص چربی سوز قوی در داروخانه

قرص های لاغری متعددی وجود دارند که در انواع مختلفی در بازار به عرضه می رسند.

شاید با خود بگویید بهترین قرص چربی سوز چگونه می تواند بر لاغری تاثیرگذار باشد، باید بیان داریم که این قرص ها نقش زیادی بر جلوگیری از جذب شدن چربی توسط روده بر روی سیستم گوارش بدن دارد.

اصلی ترین فواید و قرص‌های لاغری گیاهی

در ابتدا لازم است بدانید قرص های لاغری داروخانه ای چطور باعث لاغری شما می شوند و فرآیند کاهش وزن به چه شکل است.در این بخش فواید و نحوه عملکرد مکمل های کاهش وزن را آورده‌ایم:

۱.افزایش متابولیسم بدن: افزایش سوخت و ساز بدن یکی از مزایای اصلی قرص‌های گیاهی لاغری است. عصاره‌های گیاهی نظیر چای سبز، فلفل قرمز و پرتقال تلخ قادر به افزایش ترموژنزیس هستند که منجر به سوزاندن کالری بیشتر در طول روز می‌شود.

۲.کاهش اشتها: بسیاری از قرص های لاغری حاوی موادی هستند که می‌توانند اشتها را کاهش دهند و شدت تمایل به خوردن غذا را کاهش دهند. برای مثال، عصاره گارسینیا کامبوجیا که از میوه ای استوایی تهیه می‌شود، می‌تواند فعالیت آنزیمی را که در ذخیره چربی نقش دارد مهار کند و کنترل اشتها را بهبود بخشد. هودیا گوردونی، یک گیاه محلی در جنوب آفریقا، نیز برای خاصیت کاهش اشتها شناخته شده است.

۳.کمک به چربی سوزی: بسیاری از قرص های کاهش وزن مورد تایید وزارت بهداشت شامل موادی هستند که می‌توانند فرایند متابولیسم چربی را بهبود بخشند. عصاره فورسکولین که از گیاه کلئوس هندی استخراج می‌شود، می‌تواند فرایند تجزیه چربی‌های ذخیره شده و چربی سوزی را تحریک کند و در استفاده بهینه چربی به عنوان منبع انرژی کمک کند. این موضوع می‌تواند به کاهش وزن کلی و کاهش درصد چربی بدن کمک کند.

آیا بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه عوارض دارد؟

بهترین قرص لاغری خارجی موجود در داروخانه ردوکسا نوتراکس، مانند سایر مکمل‌ ها و داروها، ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. در مطالبی که ارائه دادید، آمده که عوارض جانبی این مکمل خفیف و به ندرت دیده می‌ شود. این عوارض شامل موارد زیر می‌ شود:

سردرد
دردهای عضلانی مانند درد ران، ساق و قوزک پا
عوارض گوارشی مانند رفلکس معده، کرامپ، نفخ، مدفوع نرم و اسهال
تهوع و استفراغ

قرص ردوکسا، کاهش اشتها

مکمل لاغری ردوکسا، از بهترین قرص های لاغری ایمن و بدون خطر است که در کاهش اشتهای کاذب و چربی سوزی اثرات درمانی مطلوبی دارد.کاهش سایز دور کمر و آب شدن چربی‌های زائد بدن از ویژگی های مهم قرص ردوکسا است.نوتراکس ردوکسا فرآورده طبیعی حاوی مراتریم برگرفته از عصاره دو گیاه (گل اسفرانتوس ایندیکوس و پوسته میوه گارسینیا منگوستاتا) می‌باشد و نقش بسزایی در کاهش اشتها و میل به پرخوری، رفع چاقی افراد دارای اضافه وزن ایفا نموده و این اثر در دو هفته پس از مصرف فرآورده به طور قابل توجهی مشاهده می گردد.

کاهش دهنده وزن
افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
کاهش اشتهای کاذب

قرص کروم ۲۰۰ یوروویتال

میزان چربی های خون به واسطه مصرف این قرص کاهش می یابد
قند خون تنظیم شده و عملکرد انسولین با مصرف این قرص تقویت می گردد
روند کاهش وزن با مصرف این قرص سریع تر شده و به چربی سوزی افراد کمک می شود
چربی ها، پروتئین ها و متابولیسم کربوهیدرات تنظیم می گردد

مهم است که افراد بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند و می توانند روزی یک عدد از این قرص را به همراه آبی کافی مصرف کنند اما میزان مصرف بهتر است توسط دکتر متخصص تشخیص داده شود.

مصرف کردن همزمان کروم با انسولین، متفورمین و دیگر داروهای دیابت به هیچ عنوان توصیه نمی شود بنابراین در صورتی که این قرص ها را مصرف می کنید ۳ الی ۴ ساعت فاصله بین مصرف قرص کروم با سایر قرص ها برقرار سازید..در صورتی که قرص لووتیروکسین مصرف می کنید باید تا ۶ ساعت فاصله مصرفی قرص کروم را جدی گیرید.

این نکته مهم است که بانوان باردار یا شیرده حتما تحت نظر دکتر متخصص و با مشورت از ایشان به مصرف قرص کروم بپردازند.

نباید بیش از حد لازم به مصرف قرص پرداخت و نیاز است توجه داشت که این قرص چربی سوز قوی در داروخانه شبانه روزی تنها مکملی تغذیه ای می باشد که نمی تواند به تشخیص و پیشگیری از بیماری یا حتی درمان بپردازد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط