۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

انتقاد تند ارتش آبی از ناداوری های داوران لیگ برتر+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از استقلال نیوز،  فساد سازمان یافته در فوتبال و دست‌هایی که برای حذف  ریکاردو ساپینتو  برنامه‌ریزی کردند. باز هم می‌گویم این فوتبال مدت‌هاست از ارزش‌های انسانی تهی شده است.چرا می‌گفتیم ور...

انتقاد تند ارتش آبی از ناداوری های داوران لیگ برتر+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از استقلال نیوز،  فساد سازمان یافته در فوتبال و دست‌هایی که برای حذف  ریکاردو ساپینتو  برنامه‌ریزی کردند. باز هم می‌گویم این فوتبال مدت‌هاست از ارزش‌های انسانی تهی شده است.چرا می‌گفتیم ورزش و فوتبال ایران متاثر از وجود سیستم فاسد مدیریتی و تصمیم گیری موجود در کشور است؟

کافی است که به آخرین پرده آشکار شدن عمق فساد در دربی توجه کنید.بدون شک، حذف عامدانه ریکاردو ساپینتو از بازی دربی، اصلی ترین عامل برد پرسپولیس در زمین بود.

دلیل سکوت باشگاه استقلال(تاج) تا کنون نسبت به حضور داورِ عامل اخراج ساپینتو و پسرش در جشن قهرمانی پرسپولیس نشان از همدستی خواسته یا ناخواسته مدیریت باشگاه برای بهره بردن از فرصت برای حذف ساپینتو است و قطعا برای آن‌ها باخت استقلال اهمیتی ندارد و مهم منافع ماندن در راس هرم این باشگاه است.

هوادار استقلال(تاج) به هوش باشد و وارد نمایش‌های زشت و مضحک این مدیران نشود که تکراری بودن سناریوهای حذف مربیان در باشگاه به شکل سریالی غم انگیز شده است.

با فشار به عوامل بی‌خاصیت باشگاه آن‌ها را مجبور به واکنش در ارتباط با نشانه‌های آشکار فساد سازمان یافته داوری در ایران کنند. اینکه هیچ نهاد نظارتی در مقابل داور هوادار پرسپولیس که عامل اخراج ساپینتو بود، موضع نگرفته، نشان از عمق فاجعه و فراگیر شدن کامل فساد در ساختار ورزش ایران است.

اگر هوادار استقلال(تاج) امروز نسبت به فساد‌های ساختاری درون سیستم مدیریتی ایران بی تفاوت باشد، فردا هم روزهای بدتری را تجربه می‌کند. مشکلات ورزش قطعا از مشکلات ناشی از تصمیم‌گیری‌های کلان و مشکلات درون جامعه جدا نیست.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار