۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸

انتصابات جدید زاکانی/تغییرات گسترده در شهرداری تهران

علیرضا زاکانی شهردار تهران، 3 معاون خود و همچنین شهرداران برخی از مناطق 22 گانه را معرفی کرد.

انتصابات جدید زاکانی/تغییرات گسترده در شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، زاکانی شهردار تهران با صدور احکامی جداگانه تعدادی از مدیران شهر تهران را منصوب کرد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی محمد جواد خسروی را به مدت یکسال به عنوان شهردار منطقه ۹ منصوب کرد.

خسروی دارای دکترای شهرسازی است و در بخشی از کارنامه کاری او، معاونت فنی و عمرانی شهرداری مناطق هفت و هشت تهران،شهردارناحیه سه شهرداری منطقه ۷ تهران و شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ دیده می‌شود.

از سوابق سیاسی و فرهنگی او می‌توان به ریاست کمیته فرهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرمانده حوزه ۱۷۹ شهید زین الدینبا حکم فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، مشاور عالی امنیتی فرمانده بسیج ناحیه شهید محلاتی سپاه تهران، مشاور فرمانده بسیج ناحیه شهید بهشتی سپاه تهران اشاره کرد.

شهردار منطقه ۶ منصوب شد

همچنین علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی مسعود رنجبریان را به مدت یکسال به عنوان شهردار منطقه ۶ منصوب کرد.

زاکانی در حکم خود خطاب به رنجبریان، بر تلاش در جهت اعتلای دینی و کلی فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، مشارکت‌جویی از مردمبه ویژه نخبگان در اداره شهر و… تاکید کرده است.

رنجبریان تا پیش از این شهردار منطقه هشت بوده و دارای دکترای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.

معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۵، مدیر کل مالی و اداری بخشی از کارنامه کاری او است.

بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی دیگر جلال بهرامی را به مدت یکسال به سمت «معاون خدمات شهری و محیط زیست» شهرداری تهران منصوب کرد.

زاکانی در این حکم در اولویت قرار دادن ۱۱ اصل مهم، مواردی مانند؛ توجه عدالت محور به توسعه خدمات شهری در همه ابعاد و برنامه‌ریزی منظم در ارائه خدمات، توسعه فضاهای سبز و افزایش سرانه‌های محلات گسترش فضای سبز پیرامونی شهر تهران، توسعه فضاهای تبلیغی و زیباسازی شهر تهران با اولویت نگاه فرهنگی اجتماعی و … را از معاون جدید خدمات شهری و محیط زیست خواستار شده است.

پیش از این، مجتبی یزدانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران را بر عهده داشت.

شهردار منطقه ۱۴ منصوب شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی «محمدامین سالاری‌پور» را به مدت یکسال به سمت شهردار منطقه ۱۴ منصوب کرد.

زاکانی در حکم خود خطاب به سالاری‌پور، بر تلاش در جهت اعتلای دینی و کلی فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، مشارکت‌جویی از مردم به ویژه نخبگان در اداره شهر، رعایت کامل قوانین و مقررات به خصوص در اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی، کاهش فقر و فاصله طبقاتی و برنامه‌ریزی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و … تاکید کرده است.

زاکانی مهدی صالحی به عنوان شهردار منطقه ۲ منصوب کرد.

انتصاب شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی «سیدمرتضی روحانی» را به مدت یکسال و به سمت شهردار منطقه ۱۶ منصوب کرد.

زاکانی در حکم خود خطاب به روحانی، بر تلاش در جهت اعتلای دینی و کلی فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، مشارکت‌جویی از مردم به ویژه نخبگان در اداره شهر، رعایت کامل قوانین و مقررات به خصوص در اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی، کاهش فقر و فاصله طبقاتی و برنامه‌ریزی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و … تاکید کرده است.

آنطور که در این حکم آمده است؛ امید است با استعانت از پروردگان یکتا و در راستای تحقق چشم انداز«تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و راهبری معاونت همانگی امور مناطق و با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

«مناف هاشمی» مشاور شهردار تهران شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی «سیدمناف هاشمی» را به مدت یکسال به سمت «مشاور در امور ارتقا کیفیت شاخص‌های زیست محیطی و دستیابی به هوای پاک» منصوب کرد.

در بخشی از حکم شهردار تهران آمده است؛ “امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم انداز«تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» ضمن تعامل موثر با معاونان و مدیران شهرداری موجبات ارتقا کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.”

هاشمی پیش از این معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بود.

صفا صبوری دیلمی مشاور در امور متناسب سازی ابنیه و محیط های شهری شد.

با حکم شهردار تهران؛سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران منصوب شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی «لطف الله فروزنده» را به مدت یکسال به سمت «معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا » شهرداری تهران منصوب کرد.

زاکانی در این حکم در اولویت قرار دادن ۹ اصل مهم را برنامه‌های این معاونت از فروزنده خواستار شده است. اصولی مانند؛ بازنگری عملکرد واحدهای سازمانی و پایش پروژه‌ها و بهره‌گیری از نتایج آن در نظامات اجرایی و نظارتی، طراحی، استقرار و نظارت بر فرایند پیاده‌سازی بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و….

لطف الله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌گذاری دولت دهم و معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را در سوابق خود دارد و تا پیش از انتصابش به عنوان معاون شهردار تهران، به عنوان دستیار تولیت آستان قدس در امور استان‌ها فعالیت داشت.

او همچنین دارای مدرک دکتری در رشته دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس است.

همچنین با حکم شهردار تهران؛عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شد.

مطالب مرتبط