۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

انبار حاوی ۵۰ تن سیب‌زمینی احتکار شده در سلسله پلمب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ عیسایی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با محتکران اقتصادی، طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران انتظامی سلسله مشخص شد، برخی از فروشندگان عمده سیب زمین...

انبار حاوی ۵۰ تن سیب‌زمینی احتکار شده در سلسله پلمب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ عیسایی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با محتکران اقتصادی، طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران انتظامی سلسله مشخص شد، برخی از فروشندگان عمده سیب زمینی برای سودهی بیشتر از تحویل این محصول به بازار خودداری می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی سلسله موفق شدند یک انبار احتکار سیب زمینی قاچاق را در این شهرستان شناسایی کنند و طی هماهنگی با مقام قضائی از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی سلسله، گفت: در این عملیات ۵۰ تن سیب زمینی احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها ۵ میلیارد ریال بوده، کشف شد.

سرهنگ عیسایی اظهار داشت: انبار مربوطه پلمب و یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی با اشاره به استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر کالاها و ارزاق عمومی، عنوان کرد: برخورد قاطع با محتکران اقتصادی در اولویت کاری پلیس است و مأموران انتظامی و دستگاه قضائی با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند هیچ گونه مماشاتی نخواهند کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار