۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

امید عالیشاه: خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از باشگاه پرسپولیس، کاپیتان و زننده آخرین گل فصل فوتبال ایران پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه رفتند. از مدیریت باشگاه و هواداران تشکر می‌...

محرومیت ستاره جنجالی پرسپولیس از بازی فصل آینده / ایشون حق بازی تو هیچ تیمی رو نداره / رای کمیته انضباطی بر محرومیت ستاره از بازی تو ی فصل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از باشگاه پرسپولیس، کاپیتان و زننده آخرین گل فصل فوتبال ایران پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه رفتند. از مدیریت باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در فصل آینده هم بازیکنان بتوانند با همین شرایط به اهداف خود برسند.

عالیشاه درباره شادی پس از گل دوم پرسپولیس عنوان کرد: وقتی بازی به وقت‌های اضافی یا همان ۱۲۰ دقیقه می‌رود هیجانات بازی هم بالا می‌رود، اما بازیکنان هیجان خود را کنترل کردند که فکر می‌کنم هواداران کمک کردند. زمانی که بازی به تساوی کشیده شد تا لحظه آخر از تیم حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم.

وی در خصوص حمایت از علیرضا بیرانوند گفت: تک تک بازیکنان تیم زحمت کشیدند و علیرضا هم زحمت‌های زیادی برای تیم کشیده است. حرف های توهین آمیز قشنگ نیست و بهتر است به یکدیگر احترام بگذاریم.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط