۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

امید سرمربی بایرلورکوزن به درخشش سردار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان ،امید سرمربی بایرلورکوزن به درخشش سردار. یکشنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های بوندسلیگا، لورکوزن به مصاف فرایبورگ رفت و به تساوی یک بر یک رسید. در این مسابقه سردار آزمون مهاجم ملی پوش ...

رسانه روسی به نام euro-football.ru عنوان کرد که زنیت در حال بررسی بازگرداندن «سردار آزمون» از بایرلورکوزن است. اگر ستاره ایرانی باز هم در ترکیب تیم آلمانی قرار نگیرد، باشگاه زنیت سعی می‌کند تا این بازیکن را به صورت قرضی به روسیه آورد. در این فصل، آزمون ۱۱ بار برای لورکوزن به میدان رفته و تنها توانسته ۲ پاس گل به ثبت رساند. او تا ۲۰۲۷ با تیم آلمانی قرارداد دارد. مدیربرنامه فوتبال مشهور در روسیه به نام «دمیتری سلیوک» نیز عنوان کرد که آزمون نیز دلش می‌خواهد که به روسیه و زنیت بازگردد. وی در مصاحبه با سایت چمپیونات روسیه گفت: آیا زنیت باید آزمون را برگرداند؟ در ابتدا قرار نبود فروخته شود، بلکه قرار بود قرض داده شود. آزمون چند قدمی را در آنجا برداشت و خواست فرصتی برای نشان دادن خود بدست بیاورد. او با جدایی از زنیت اشتباه کرد و من شک ندارم که او می خواهد برگردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان ،امید سرمربی بایرلورکوزن به درخشش سردار. یکشنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های بوندسلیگا، لورکوزن به مصاف فرایبورگ رفت و به تساوی یک بر یک رسید. در این مسابقه سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران نمایشی خوبی داشت و توانست تک گل لورکوزن را به ثمر رساند. با رای هواداران، سردار آزمون توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. استانیسلاو چرچسوف سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه در مصاحبه با سایت «چمپیونات» به تمجید از عملکرد ستاره ایرانی در بوندسلیگا پرداخت و گفت: دیدم که در آستانه سردار آزمون یک گل زیبا در مسابقات بوندسلیگا به ثمر رساند.

وی افزود: با بررسی دقیق تیم لورکوزن متوجه می‌شوید این تیم هنوز در راه ثبات و پیشرفت است اما از قبل مشخص بود که ستاره ایرانی توانایی ایجاد حداکثر تیزبینی روی دروازه حریف را از دست نداده و همچنان می‌تواند در بوندس لیگا مثل لیگ روسیه بدرخشد. سردار آزمون قبل از انتقال به بوندسلیگا برای زنیت بازی می‌کرد. ستاره ایرانی ماشین گلزنی زنیت بود و توانست با این تیم ۳ قهرمانی متوالی در لیگ روسیه کسب کند. آزمون فصل گذشته راهی بوندسلیگا شد ولی با بدشانسی چندین بار مصدوم شد و نتوانست در فصل جاری درخشش لازم را داشته باشد. آزمون هفته گذشته اولین گل خود را برای لورکوزن در این فصل به ثمر رساند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط