۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن مروتی در مورد آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود در صورت تمایل در ساعات باقی مانده نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود از طریق درگاه اینترنتی این ...

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسن مروتی در مورد آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود در صورت تمایل در ساعات باقی مانده نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود از طریق درگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال ۱۴۰۱

وی افزود: ظرفیت پذیرش آزمون دکتری ۱۴۰۱ در مجموع ۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر است که ۱۲ هزار و ۷۱۶ نفر در ۲۴۷ کد رشته امتحانی مربوط به دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر در ۱۹۳ کد رشته امتحانی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می شوند.

مروتی تاکید کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و متقاضی انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

وی یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت نیاز می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

کنکور دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی روز جمعه ششم اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر و ۱۸۹ حوزه اصلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار