۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

الان چه وقت اوج گرفتن بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نمایش تهاجمی بارسا مقابل بتیس با زدن پنج گل و درخشش مهاجمان، باعث تعجب و تأسف رسانه های بلژیکی در آستانه آغاز لیگ قهرمانان اروپا و دیدار بارسا مقابل آنتورپ شده است. رسانه های “Nieuwsblad...

الان چه وقت اوج گرفتن بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نمایش تهاجمی بارسا مقابل بتیس با زدن پنج گل و درخشش مهاجمان، باعث تعجب و تأسف رسانه های بلژیکی در آستانه آغاز لیگ قهرمانان اروپا و دیدار بارسا مقابل آنتورپ شده است.

رسانه های “Nieuwsblad”و “GVA” پس از پیروزی بارسا نوشتند: «چه حیف؛ حالا که انتورپ روی فرم است، بارسا هم اوج گرفت».

نیوواسبلد نوشته است: «در حال حاضر، دو روز مانده به بازی لیگ قهرمانان مقابل آنتورپ، همه چیز برای بارسا خوب پیش می رود و این تیم به موقع اوج گرفته است. آنها بتیس را ۵-۰ شکست دادند و فقط چند اشتباه در خط دفاعی مرتکب شدند. آنتورپ با سه برد و دو تساوی در شش بازی و میانگین دو گل در هر بازی چهارمین تیم لیگ بلژیک است. شاگردان فن بومل در مجموع شش بازی را بدون باخت پشت سر گذاشته اند که شامل مرحله مقدماتی اروپا نیز می شود.»

۷sur7 هم نوشت: «به بارسا برابر آنتورپ خوش خواهد گذشت. بارسا با پنج گلزن مختلف (فلیکس، لواندوفسکی، تورس، رافینیا و کانسلو)، بتیس را شکست داد و قبل از بازی سه شنبه شب در افتتاحیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل انتورپ، اعتماد به نفس پیدا کرد.

GVA اما نقص‌هایی هم در تیم ژاوی پیدا کرده است: «بارسا از نظر دفاعی آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید و بتیس بهترین موقعیت‌ها را داشت. اما زمانی که آنها پیش افتادند و فضای بیشتری در دسترس بود، تیم میزبان به راحتی فاصله گرفت.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط