۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

افزایش ۷۰درصدی ترافیک اینترنت داخلی پس از مسدود شدن واتساپ و اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛ امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در پاسخ به این سوال که پس از مسدود شدن ۲ پلتفرم واتساپ و اینستاگرام چه تغییراتی در میزان ترافیک اینترنت مصرفی کشور ایجاد شده ا...

واتساپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛ امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در پاسخ به این سوال که پس از مسدود شدن ۲ پلتفرم واتساپ و اینستاگرام چه تغییراتی در میزان ترافیک اینترنت مصرفی کشور ایجاد شده است؟ گفت: از یک ماه پیش تاکنون در ترافیک داخل بیش از۷۰ درصد افزایش داشته ایم و این آمار هم در حال افزایش است.

وی در پاسخ به این سوال که آمار پیک و متوسط ترافیک پهنای باند داخل به تفکیک چگونه است؟ گفت: افزایش پیک ترافیک داخل بیش از ۷۰ درصد است و در برخی از مواقع تا ۹۰ درصد هم افزایش می یابد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: متوسط ترافیک هم ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت زیرساخت در پاسخ به این سوال که ترافیک خارجی در این مدت چه تغییری کرده است؟ گفت: ترافیک خارجی تقریبا نصف شده است.

 سنجش میزان تغییرات ترافیک اینترنت، دارای دو معیار متوسط و پیک است که این دو معیار با هم متفاوت است و در مقایسه آمارها باید از معیارهای یکسان استفاده کرد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط