۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹

افزایش ساعات خون‌گیری در مرکز انتقال خون کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مریم میرزاده گفت : با توجه به پشت سر گذاشتن ایام تعطیلات عید نوروز و قرار داشتن در ایام ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از اهدای خون صورت گرفته و تا به امروز مرکز انتقال خون استان با کمبود ذخیره خون م...

افزایش ساعات خون‌گیری در مرکز انتقال خون کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مریم میرزاده گفت : با توجه به پشت سر گذاشتن ایام تعطیلات عید نوروز و قرار داشتن در ایام ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از اهدای خون صورت گرفته و تا به امروز مرکز انتقال خون استان با کمبود ذخیره خون مواجه نبوده است.

به گفته مدیرکل انتقال خون کرمانشاه به دلیل اینکه همیشه احتمال کاهش مراجعه کنندگان وجود داشته و به ویژه با قرار گرفتن در ماه رمضان و تعداد بالای افرادی که روزه‌دار هستند که به همین منظور مرکز انتقال خون استان کرمانشاه ساعات فعالیت خود را افزایش داده است.

در حال حاضر ذخایر خون استان کرمانشاه قابل قبول بوده و این ذخایر حدود ۶ روز است، اما برای جلوگیری از کاهش ذخایر و تعداد مراجعه کنندگان هر روزه از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۳ پذیرش اهداکنندگان صورت می‌گیرد تا افراد روزه دار پس از افطار امکان مراجعه به مراکز اهدای خون را داشته باشند.

به غیر از روز‌های جمعه که از هشت صبح تا یک ظهر فعالیت خون گیری از مراجعه کنندگان صورت می‌گیرد در سایر روز‌های هفته مرکز انتقال خون در نظر دارد طی شب‌های احیا ماه رمضان ساعت فعالیت خود را یک ساعت افزایش داده و تا بامداد خون‌گیری داشته باشد.

مرکز انتقال خون در پایگاه انتقال خون واقع در بیمارستان معتضدی فعالیت دارد فعالیت این پایگاه طبق روال قبل هر روز از ساعت هشت صبح تا یک ظهر است .

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط