۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵

افزایش حقوق رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱/ فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی امروز ۱۵ فروردین/دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی+ ورود به سامانه فیش حقوقی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، افزایش حقوق رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱ خبرساز شد. برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی امروز ۱۵ فروردین خبر ما را دنبال کنید.  در این اوضاع نابه سامان گرانی و افزایش هرروزه قیمت...

حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، افزایش حقوق رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱ خبرساز شد. برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی امروز ۱۵ فروردین خبر ما را دنبال کنید.  در این اوضاع نابه سامان گرانی و افزایش هرروزه قیمت ها در بازار معلمان عزیز و بازنشستگان گرامی با مشکلات زیادی روبرو می شوند و موضوع افزایش حقوق فرهنگیان، اجرای رتبه بندی معلمان؛ میزان افازایش حقوق بازنشستگان اهمیتی بیش از پیش یافته است. برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی و نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

 

 

 

افزایش حقوق رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۱

طرح رتبه‌بندی معلمان با وجود تأکید مسئولان یکی از طرح‌های بلاتکلیف و پربحث در نظام آموزشی کشور مطرح شد. با معلمان از اقشار زحمت کش جامعه هستند که برای ارتقای فرهنگی دانش آموزان زحمت‌های فراوانی می‌کشند.سال ۱۳۹۸ زمزمه‌هایی مبنی بر رتبه بندی بارنشستگان به گوش  رسید، اما طبق گفته شهروند خبرنگار ما اجرای این طرح به تعویق افتاده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و خسته نباشید بازنشستگان فرهنگی با وجود اینکه از تحصیلات بالایی برخوردار هستند، اما کمترین حقوق را داریم.
از سال ۹۸ زمزمه رتبه بندی به گوش ما رسید، ولی از سال ۱۴۰۱ که بازنشست شدیم خبری از اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان | اجرای رتبه بندی مستلزم زمینه اجرایی در دولت / پرداخت حقوق 75 هزار میلیاردی به معلمان توسط دولت / کسری 50 هزار میلیاردی دولت برای اجرای رتبه بندی + جزئیات

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان | اجرای رتبه بندی مستلزم زمینه اجرایی در دولت / پرداخت حقوق ۷۵ هزار میلیاردی به معلمان توسط دولت / کسری ۵۰ هزار میلیاردی دولت برای اجرای رتبه بندی + جزئیات

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی امروز ۱۵ فروردین

فرهنگیان بازنشسته می توانند برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهانه خود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده از قبیل شماره دفتر کل ، شماره شناسنامه و … فیش حقوقی را مشاهده نمایند.

 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی

در این پست با آموزش مرحله به مرحله نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان  در خدمت شما مستمری بگیران عزیز هستیم.

 

برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی  مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی
شماره دفتر کل
کد ملی
شماره حساب

۱. شماره دفتر کل چیست و چگونه اختصاص می یابد؟
شماره دفتر کل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به جای شماره پرسنلی اختصاص می یابد و در تمامی احکام صادره از طرف صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان شماره دفتر کل درج گردیده است.

۲. بازنشستگانی که شماره دفتر کل ندارند چگونه می توانند آن را دریافت نمایند؟
شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری بوده و خدمات قابل ارائه در سایت نیز که بر مبنای شماره دفتر کل ارائه می شود فقط مربوط به این افراد می باشد لذا بازنشستگان سایر صندوق ها مانند بازنشستگان لشکری یا بازنشستگان تامین اجتماعی جهت دریافت خدمات یا طرح سوال باید به صندوق های خود مراجعه نمایند.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی
دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

برای دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی  ابتدا وارد آدرس https://account.tamin.ir/auth/login شوید.

 

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان

کد ملی (همان نام کاربری) و رمز عبور خود را وارد کنید. ( در صورت فراموشی رمز عبور رو گذرواژه را فراموش کرده ام بزنید) در صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کرده و روش بازنشانی گذر واژه را روی پیامک قرار دهید.

 

کد تایید جهت تغییر رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

 

پس از دریافت کد را در فیلد کد احراز هویت وارد کنید تا به مرحله گذرواژه جدید منتقل شده و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. ( حتما رمز را روی کاغذ یا جای مطمئن ذخیره کنید.

 

پس از تغییر گذرواژه به صفحه https://account.tamin.ir/auth/login برگردید و کد ملی و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود در منو بالای سایت روی مستمری بگیران —-> فیش حقوقی مستمری بگیران ——–> مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک کنید. (مطابق تصویر زیر)

 

در صفحه باز شده سال و ماه مد نظر خود را جهت دریافت فیش حقوق بازنشستگی انتخاب کنید و در فیلد نوع پرداخت: پرداخت ماهانه را انتخاب کنید.

 

روش دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری

جهت دریافت فیش حقوقی خود وارد آدرس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح https://saba.esata.ir:7090/authentication/login شوید. در صورتی که قبلا نام کاربری و رمز عبور را دریافت کرده اید اطلاعات را وارد کنید.

 

اگر اولین مراجعه شما به سایت هستش روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. فرم مربوطه کد شناسایی ۱۳ رقمی نیروهای مسلح (در صورتی که کد شناسایی ندارید به یکی از شعب سازان تامین اجتماعی نیروهای مسلح شهر خود مراجعه کنید) خود را وارد کنید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

 

فیش حقوق فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی با کد پرسنلی

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد پرسنلی بایستی به درگاه پیشخوان وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://fish.medu.ir مراجعه کنید.

 

ورود به سامانه فیش حقوقی/ نحوه مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی 

بازنشستگان به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کدملی امکانپذیر است.

حکم حقوقی بازنشستگان در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکانپذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد .  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار