۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ / فیش حقوق بازنشستگان کارگری اردیبهشت ۱۴۰۲ صادر شد

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ / فیش حقوق بازنشستگان کارگری اردیبهشت 1402

آخرین خبرها از افزایش حقوق کارگران امروز چهارشنبه 17 اسفند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایلنا،افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ در اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است اعمال شود و معوقات فروردین ۱۴۰۲ در حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پرداخت شود. در این رابطه ظاهرا افزایش حقوق بازنشستگان کارگری و تامین اجتماعی در سامانه تامین اجتماعی اعمال شده و فیش حقوقی در سامانه تامین اجتماعی به نشانی https://www.tamin.ir/ قابل دریافت است. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستکان تامین اجتماعی و کارگری از ۲۰ اردیبهشت به تربتی حروف الفبا واریز می گردد. با اندیشه معاصر همراه باشید با دریافت فیش حقوقی و جزئیات واریز اردیبهشت ۱۴۰۲ بازنشستگان تامین اجتماعی. بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت خبر دادند.

بازنشستگان کارگری از صدور فیش‌های حقوقی اردیبهشت خبر دادند؛ به گفته‌ی آن‌ها فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه‌ی مربوطه قابل رویت است. بازنشستگان می‌گویند هنوز احکام حقوقی جدید قابل رویت نیست.

به گفته بازنشستگان، افزایش حقوق سال جدید و باقیمانده متناسب‌سازی (برای مشمولین) در فیش‌های اردیبهشت اعمال شده است.

پرداخت حقوق بازنشستگان به ترتیب الفبا از بیستم آغاز می‌شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

پویا

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲


برای متاسب سازی هیچ پولی توی فیش حقوقی نیامده چرا خبر کذب میذارین

محمد ذوالفقاری

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲


با سلام آقایان روسای کانون های بازنشسته گان کل کشور باید یک جلسه ای تشکیل بدهند و یک کارگروهی تشکیل بدهند که همه وقت منتظر جنگ و جدل قانونی با مدیران ناکارآمد سازمان تامین اجتماعی باشند همه فحش ها را چه از بنده و دیگران می‌شنوند ولی به هیچ جاشون بر نمیخوره چونکه فقط و فقط رانتشون حفظ بشه کافیه. و الا مدیری که برای احقاق حقوق بازنشسته ها انتصاب شده چه لزومی داره حافظ منافع دولت باشه. این افراد بیسواد و گدا گشنه و ته جیب خالی رانت خوار و اختلاس گر و ..... گوششون به این حرفا بدهکار نیست. کار گروه باید وکلایی با سابقه کار بالا در دیوان عدالت اداری را گزینش بکند و برای حقوق حقه چندین و چند ساله باز نشسته های تامین اجتماعی کار خود را از همین فردا آغاز کند مماشات با آین دولت و دولت های دیگر و رییس سازمان تامین اجتماعی دیوانگی است باید این ها را ادب قانونی کرد. هرچی فحش هست دادیم فقط دهن خودمونو کثیف کردیم. دنیا تا دنیا آرزوشون اینه که برای رفاهیات مردمشان بخصوص قشر باز نشسته کار مثبتی انجام بدهند ولی این مملکت برعکس دنبال این هستند چطوری سر ماهارا شیره بمالند چونکه نطفه شون حلال نیست. شما به یک جنایت کار و غاصب همه جور فحش ناموسی و .... بده به هیچی حساب نمیکنه چونکه خودتون بهتره میدونید چرا. صبر در مقابل مدیران ناکارآمد سازمان یعنی بی عقلی به تمام معنا یا فراخوان بدهید یا با اغتشاشات ما هم بنر مختص خودمونو بزنیم بیام تو خیابون تظاهرات آخرش مرگه دیگه قسمت ماها هم اینه که به دست دولت انقلابی و حامی مستضعفین کشته بشیم لیاقت کشته شدن به دست صدام را نداشتیم.

نظرات بسته شده است