۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵

افزایش آمار بستری‌های ناشی از کرونا در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، غلامرضا عباس پاشا درباره روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از وزارت بهداشت رسیده است، شاهد افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا در تهران هستیم و این روند وضعی...

افزایش آمار بستری‌های ناشی از کرونا در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، غلامرضا عباس پاشا درباره روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از وزارت بهداشت رسیده است، شاهد افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا در تهران هستیم و این روند وضعیت مناسب و مطلوبی نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز یک وضعیت بحرانی را با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی در تهران شاهد هستیم، ادامه داد: این روند نشان از عادی انگاری مردم نسبت به کرونا دارد. شهروندان باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حداکثری را مد نظر قرار دهند و کارکنان ادارات خصوصا آنهایی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند، باید توجه زیادی نسبت به رعایت این اصول داشته باشند.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: متناسب با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبه ای داشتیم که رعایت پروتکل های بهداشتی را برای مدیران دستگاه های اجرایی الزامی و ضرورری اعلام کردیم اما باز هم متاسفانه شاهد عادی انگاری در این خصوص هستیم؛ دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را یک وظیفه شرعی بدانند.

عباس پاشا تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتتی در کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به شاغلان بازار و اصناف و مکان‌های عمومی بیشتر است. رعایت این موارد موجب صیانت دستگاه‌ها از نیروی انسانی‌ خود و نیز موجب کاهش سیر صعودی تعداد بستری‌ها و مبتلایان کرونا می‌شود.

وی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری نیز بیان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها و خصوصا شرکت‌های خصوصی برای اجرای هرچه بهتر این مراسم باشکوه با استانداری تهران همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط