۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲

افت قیمت ۵۰ میلیونی ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خودرو ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک ۱۴۰۰، پیش از این در طول تابستان نیز افت قیمت ۷۵ میلیون تومانی را تجربه کرده بود که بیشترین میزان افت قیمت آن مربوط به اواخر شهریور است.  مشخصات فنی در خودرو ام وی ام ۳۱۵ ه...

افت قیمت ۵۰ میلیونی ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خودرو ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک ۱۴۰۰، پیش از این در طول تابستان نیز افت قیمت ۷۵ میلیون تومانی را تجربه کرده بود که بیشترین میزان افت قیمت آن مربوط به اواخر شهریور است.

 مشخصات فنی در خودرو ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک
این خودرو با گیربکس ۴ دنده اتومات عرضه شده و پیشرانه ۴ سیلندری دارد. قدرت این محصول ۱۰۷ اسب بخار است و گشتاور آن ۱۴۰ نیوتون متر در نظر گرفته می‌شود. خودرو ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک امکان رانندگی با حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. این خودرو با بدنه هاچ بک جمع و جور و شاسی یکپارچه ساخته شده و دارای سنسور فشار باد تایر و سنسور عقب است. از جمله ویژگی‌های فرمان در این خودرو، حساسیت آن نسبت به سرعت و قابلیت استفاده از دکمه‌های کنترلی در نظر گرفته می‌شود.  در این محصول از ۴ اسپیکر برای سیستم صوتی استفاده شده و مانیتوری ۸ اینچی دارد.

نقاط قوت ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک نسبت به مدل‌های قبل
این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ کابین جادارتری دارد و در آن دید وسیعی نسبت به اطراف امکان پذیر است. گیربکس اتومات در این محصول اضافه شده و ۱۰ آپشن جدید دارد. علاوه بر این، آینه‌های جانبی این خودرو کارکرد مناسبی داشته و ۲ حالت رانندگی جدید به آن اضافه شده است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط