۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

افتخار می‌کنم هالند را با من مقایسه می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، توره آندره فلو با سابقه ۷۶ بازی ملی و ۲۳ گل برای نروژ، زمانی در خط حمله چلسی یک بازیکن تاثیرگذار بود. او بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ بازیکن چلسی بود و سابقه بازی در رنجرز اسکاتلند، سیه‌نا ایتالیا و لیدزیون...

افتخار می‌کنم هالند را با من مقایسه می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، توره آندره فلو با سابقه ۷۶ بازی ملی و ۲۳ گل برای نروژ، زمانی در خط حمله چلسی یک بازیکن تاثیرگذار بود. او بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ بازیکن چلسی بود و سابقه بازی در رنجرز اسکاتلند، سیه‌نا ایتالیا و لیدزیونایتد را هم دارد. پس از فلو، نروژ هرگز مهاجم بزرگی نداشت تا اینکه ارلینگ هالند ظهور کرد. ستاره منچسترسیتی خیلی زود توانسته خود را به عنوان بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال نروژ مطرح کند و در این کشور او را با فلو مقایسه می کنند.

فلو در این رابطه گفت: «مقایسه هالند با من؟ این باعث افتخار است. او الان بهترین بازیکن دنیاست و در نروژ هرگز مهاجمی به خوبی او نداشته‌ایم. پنج گلی که به لایپزیش زد را دیدید؟ باورنکردنی بود. افسوس که گواردیولا او را تعویض کرد. به نظر می رسید دوست داشت در زمین بماند و گل های بیشتری بزند ولی پپ نگذاشت.»

فلو ادامه داد: «نمی دانم حد و مرز ارلینگ تا کجاست ولی او روز به روز پیشرفت می کند. او رکوردهای مختلف را جابه‌جا می کند و فکر می کنم سال های بیشتری در سیتی خواهد ماند. او برای یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کند هرچند شاید چند سال بعد تیمش را عوض کند.»

ستاره سابق نروژی در مورد بازی امشب برابر اسپانیا گفت: «ما مدت‌ها تیمی به این خوبی نداشتیم و در نروژ بسیار خوشبین هستیم. افسوس که هالند مصدوم شده و بازی نمی کند ولی با اودگارد و دیگر بازیکنانی که در بهترین لیگ ها بازی می کنند، حتی شانس پیروزی هم داریم.»

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار