۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

اعلام رای انضباطی قایدی، محبی و غلامپور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اعلام رای انضباطی قایدی، محبی و غلامپور. سین رضایی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد جلسه برگزارشده با محمد محبی، مهدی قائدی و بهزاد غلامپور، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. این نف...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اعلام رای انضباطی قایدی، محبی و غلامپور. سین رضایی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد جلسه برگزارشده با محمد محبی، مهدی قائدی و بهزاد غلامپور، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. این نفرات را آوردیم و جلسه دوستانه‌ای داشتیم. به خاطر کارت قرمز گرفتن غلامپور و شبهه‌ای که در مورد محبی و قائدی وجود داشت، اینجا  آمدند و دوستانه صحبت کردیم. تذکراتی دادیم و امیدوارم دیگر از این مسائل پیش نیاید.

وی درمورد حواشی این روزهای باشگاه استقلال، اخراج شدن یا کارت زرد گرفتن ساپینتو و کارت‌های زیاد مربی دروازه‌بان‌های این تیم، گفت: نوع داوری‌ها سبب شده حساسیت‌هایی پیش بیاید. غلامپور هم به باشگاه استقلال تعصب دارد و همه هم نحوه داوری را می‌بینند. به هر حال هرکس تعصباتی داشته باشد، دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال ادامه داد: به خاطر همین مسائل صحبت کردیم در مقابل داوران جبهه نگیرند و حرکاتی انجام ندهند که کارت قرمز پیش نیاید؛ زیرا در نهایت باشگاه استقلال ضرر می‌کند.

رضایی در مورد حضور قایدی در این جلسه گفت: قایدی آمد. او حضوری کوتاه‌مدت داشت. رفت همسرش را برساند. قبلش صحبت‌هایی شده بود. تا برگردیم و داخل بیاییم با توجه به صحبت‌های مطرح‌شده تصمیم گرفتیم و رأی دادیم.

وی درمورد اینکه رأی صادرشده چگونه است، گفت: رأی خاصی نیست. تذکر خیلی دوستانه‌ای بود.

رئیس کمیته انضباطی استقلال در مورد اینکه در این رأی جریمه نقدی هم در نظر گرفته شده گفت: حالا!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار