۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

اعلام خبر واریزی سود سهام عدالت

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد

اعلام خبر واریزی سود سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مرحله سوم سود سهام عدالت امسال برای سهامداران واریز می شود

به گزارش عرشه آنلاین، طبق وعده‌ها قرار است مرحله سوم واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان سهام انجام شود.

امشب در برنامه صف اول عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی شد و مجید عشقی، رئیس سازمان بورس به سوالاتی پاسخ داد

عشقی در خصوص واریز سود سهام  گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

مرحله جدید سود سهام عدالت کی خواهد بود؟

پیشتر در سال ۱۴۰۱ نیز افرادی که در پایان سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت سود سهام  نشده بودند در مردادماه سود خود را دریافت کردند و به نظر می‌رسد امسال نیز قرار است طی یک مرحله جدید با این افراد تسویه شود. بنابراین زمان واریز اولین سود سهام در سال جدید خردادماه خواهد بود که در این مرحله تنها برای افرادی که در سال ۱۴۰۲ سود خود را به طور کامل دریافت نکرده‌اند، سود سهام  واریز خواهد شد.

اعلام خبر واریزی سود سهام عدالت

اعلام خبر واریزی سود سهام عدالت

در صورتی که در خردادماه پرونده سود سهام  سال ۱۴۰۱ بسته شود، پرونده سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ باز خواهد شد. سال گذشته اخباری مبنی بر احتمال سه مرحله‌ای شدن واریز سود سهام  مطرح شد اما در نهایت سود سهام  طی دو مرحله واریز شد. باید دید آیا در سال جاری نیز سود سهام  طبق روال سال‌های گذشته به حساب دارندگان سهام  واریز می‌شود یا نحوه پرداخت آن تغییر خواهد کرد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : عرشه

مطالب مرتبط