۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

اعزام یگان‌های نظامی ایران به مرزهای شرق کشور/ وزارت کشور پاسخ داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در پی انتشار اخباری مبنی بر درگیری بین مرزبانان‌ ایرانی با نیروهای مرزی طالبان در منطقه دوغارون، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دو کشور منتشر شد که به دنبال القای وضعیت بحرانی در مرزهای شرقی بود. یک م...

اعزام یگان‌های نظامی ایران به مرزهای شرق کشور/ وزارت کشور پاسخ داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در پی انتشار اخباری مبنی بر درگیری بین مرزبانان‌ ایرانی با نیروهای مرزی طالبان در منطقه دوغارون، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دو کشور منتشر شد که به دنبال القای وضعیت بحرانی در مرزهای شرقی بود.

یک مقام آگاه در وزارت کشور با رد شایعه وجود هر گونه تنش در مناطق مرزی شرق کشور به خبرنگار ایرنا گفت: طی روزهای گذشته سوءتفاهمی درباره خطوط مرزی ایران و افغانستان در منطقه دوغارون به وجود آمده بود که بلافاصله اقدامات لازم برای آن حل آغاز شد.

وی افزود: کلیپی که از اعزام یگان‌های نظامی و انتقال سلاح‌ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تصاویری قدیمی و غیرمرتبط با مرزهای شرقی است‌.

به گفته این منبع آگاه، در حال حاضر یگان‌های مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور بر اساس ماموریت سازمانی خود امنیت مرز را تأمین می‌کنند و مراودات مرزی با مرزبانان افغانستان برای رفع برخی سوء‌تفاهم‌ها ادامه دارد.

وی همچنین از مردم خواست که با پیگیری اخبار از طریق مراجع رسمی، به اخبار جعلی و شایعات توجه نکرده و اجازه ندهند افراد مغرض از احساسات و عواطف عمومی سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار