۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

اظهارنظر نماینده ولی فقیه این استان درباره معلمان جنجالی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در همایش شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه(نواحی ۱ و ۲  و مناطق۴ کانه انزل ، سیلوانا ، صومای برادوست ، نازلو)  اظهار داشت: مقام معلم و...

رتبه بندی معلمان کی اجرا می شود؟ / آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان / چگونگی پرداخت اضافه کار معلمان در سال 1401 / جذب 65 هزار معلم در مهر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در همایش شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه(نواحی ۱ و ۲  و مناطق۴ کانه انزل ، سیلوانا ، صومای برادوست ، نازلو)  اظهار داشت: مقام معلم و استاد بسیار بالااست و لازم است در مسئله آموزش و پرورش اساسی‌ترین مسئله توجه به تربیت معلمین باشد.

وی ادامه داد: تربیت و مدیریت معلمان بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که اگر معلمان تربیت و هدایت شوند تربیت دانش‌آموزان کار بسیار آسانی خواهد بود.

غلام حسین عماری فرماندار ارومیه نیز در همایش شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه(نواحی ۱ و ۲  و مناطق۴ کانه انزل ، سیلوانا ، صومای برادوست ، نازلو) اظهار داشت: در هفته شورای آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی برگزار و مصوبات شورا در طول سنوات اجرایی شده است .

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش جایگاه قانونی داشته و مصوبه مجلس شورای اسلامی است و اجرای این مصوبات برای همه لازم الاجرا است .

فرماندار ارومیه افزود: در شهرستان ارومیه میانگین سرانه فضای آموزشی پایین‌تر از میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور است در این راستا از ظرفیت مجموعه شوراهای آموزش و پرورش بایستی استفاده و احیا شود.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: در شورای آموزش بایستی اهتمام جدی در جلب مشارکت مردمی در نظر گرفته شود و از ظرفیت خیرین استفاده موثر برای مدرسه‌سازی استفاده کرد.

عماری با بیان اینکه لازم است جلسات شورای آموزش و پرورش به طور منظم برگزار شود گفت :در جلسه برگزار شده باید در نظر داشت که  مصوبات جلسه پیگیری و امکان عملیاتی شدن آن وجود داشته باشد.

وی یادآورشد:کمبود سرانه آموزشی جز مطالبات اصلی استاندار آذربایجان‌غربی است و آقای استاندار به طور جدی از نهادهای ملی پیگیر ارتقا و مرتفع شدن مشکلات در این بخش می‌باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ایمان ارزانش

۰۱ بهمن ۱۴۰۱


اگر معلم و نقشش برای شماها مهم بود به معیشت آنها توجه می کردید که کمترین واریزی را ما داریم و یک ریال تسهیلات در این 43 سال به معلمان داده نشد

نظرات بسته شده است