۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

اظهارنظر جنجالی درباره تاکتیک های یحیی گل محمدی در پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم ملوان بندرانزلی اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس خوب بازی نکرد. تیم ملوان بسته بازی می‌کرد و در برخی از مواقع می‌دیدیم که موقعیت‌...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم ملوان بندرانزلی اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس خوب بازی نکرد. تیم ملوان بسته بازی می‌کرد و در برخی از مواقع می‌دیدیم که موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و یکی، ۲ موقعیت خیلی خوب هم داشت، اما بازی که گل نداشته باشد بار فنی هم ندارد.

کلهر درباره علت بازی ضعیف پرسپولیس در این بازی گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بیشتر هدفش، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است، چون بازی‌ها بسیار حساس هستند و مطمئنا پرسپولیس هم باید خوب تدارک ببیند. سرخپوشان برابر گل گهر و پیکان خوب بازی کردند، اما در این بازی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. با توجه به اینکه فاصله مسابقات کم است، چون نیمکت خوبی هم پرسپولیس دارد باید یک موقع‌هایی گل محمدی به یکسری از بازیکنان استراحت بدهد که در این بازی به ترابی هم تا حدودی استراحت داد.

او افزود: همچنین با توجه به اینکه برخی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس آسیب دیدگی دارند فکر می‌کنم تقسیم تعداد بازیکنانی که داخل زمین می‌روند باید طوری انجام شود که به خیلی از بازیکنان فشار نیاید و دچار آسیب دیدگی نشوند و باید این موضوع مدیریت فنی شود که گل محمدی این ویژگی را دارد که به خوبی دارد از بازیکنانش استفاده می‌کند، اما فکر می‌کنم در بازی بعدی به تعدادی از بازیکنانی که برابر ملوان بازی کردند می‌تواند استراحت بدهد تا با تمام قوا بتواند لیگ قهرمانان آسیا را ادامه بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در دقایقی از بازی بدون مهاجم بازی می‌کرد، گفت: بازیکنانی مانند سعید صادقی و عمری می‌توانند هر خط دفاعی را بهم بریزند، اما پرسپولیس باید الان تاکتیکش را تغییر بدهدچون حریفان به خصوص تیم ملوان با نوع بازی اش آشنایی دارند. با توجه به مهره‌هایی که پرسپولیس دارد این بازیکنان می‌توانند زمانی که تیم‌های مقابلشان بسته بازی می‌کنند گره گشا باشند و گره بازی را باز کنند. علاوه بر این، سرخپوشان باید یک مقدار به بازی شان سرعت بدهند. به هر حال خستگی در سا ق‌های برخی از بازیکنان وجود داشت و شاید این توان را نداشتند تا بازی سرعتی ارائه بدهند.

کلهر تصریح کرد: اگر به بازیکنان جوان هر چه بیشتر فرصت بازی داده شود این موضوع می‌تواند به بازیکنانی که شناخته شده هستند کمک کند و در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند عصای دست گل محمدی باشند. به هر حال بازی‌های لیگ هم خیلی سخت هستند و ملوان هم تیم خوبی محسوب می‌شود و امسال خیلی خوب بسته شده است. پرسپولیس همین که دروازه اش برابر ملوان بسته نگه داشته شد و خوشبختانه انسجام و اتحاد در بین بازیکنان نمایان است، بازی‌های آینده را می‌تواند برنده شود و به گل برسد و این توانایی دارد.

او درباره اینکه نبیل باهویی مهاجم سوئدی را در این بازی چطور دید، گفت: باهویی مثل شهاب زاهدی باید بازی کند. زاهدی هم کم کم بهتر می‌شود و شکل بازی اش طوری شده که در نوک حمله چارچوب را بهتر می‌شناسد و در واقع پایش هم به گلزنی بازی شده است. فکر می‌کنم باهویی هم باید فرصت بازی پیدا کند و اکنون نمی‌توانیم اظهار نظردرستی داشته باشیم، چون کم بازی کرده است. به نظرم زمان بیشتری به بازی گرفته شود مطمئنا عیار این بازیکن هم مشخص می‌شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط