۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴

اظهارات وزیر درباره رتبه‌بندی معلمان و استخدام ۳۴ هزار نفر در آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مناطق آزاد محرومیت مضاعف دارند، گفت: ۳۴ هزار نفر د...

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان | دستور و نامه نگاری وزیر برای پایان دادن به پیگیری رسانه ای رتبه بندی معلمان / نقد نوری به صدا و سیما / روند اجرای سند تحول در آموزش و پرورش / خواستگاه مطالبه معلمان کجاست؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مناطق آزاد محرومیت مضاعف دارند، گفت: ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند و وارد چرخه فعالیت خواهند شد و ۲۵ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان داریم.

وی ادامه داد: مدارس دولتی تابع مقررات دولت هستند و در خصوص مدارس غیر دولتی نیز اگر رعایت لازم صورت نگیرد به شورای نظارت می‌آیند.

وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس بیان داشت: مدارس با قدرت و قوت به صورت حضوری فعالیت می‌کنند؛ چرا که اکنون از هر بُعدی چه آموزشی و فرهنگی و… دانش‌آموزان خسارت دیده‌اند

نوری خاطرنشان کرد: بودجه و اعتباری برای کلاس‌های جبرانی تابستان در نظر گرفته شده تا به تناسب برای دانش‌آموزان جامانده از تحصیل استفاده شود.

وی درباره رتبه بندی معلمان گفت: با جلسات بسیار زیاد کارشناسی نسخه اولیه آیین‌نامه رتبه‌بندی به دولت ارسال شده است و براساس شرایط کمی و کیفی روی آن نظر داده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: مشکلی برای فعالیت حضوری مدارس نداریم؛ البته برخی مدارس مشکل سیستم خنک کننده داشتند که تأمین می‌شود و دانش‌آموزان از حضور در مدارس خوشحال هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار