۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

اظهارات عمو زاد در خوصص کشتی+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات عمو زاد در خوصص کشتی+جزئیات. تیم کشتی آزاد بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی صربستان صبح امروز وارد تهران شد. عموزاد: در تشک کشتی بی‌رحم هستم تیم ایران در این دوره از مسابقات موفق...

اظهارات عمو زاد در خوصص کشتی+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اظهارات عمو زاد در خوصص کشتی+جزئیات. تیم کشتی آزاد بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی صربستان صبح امروز وارد تهران شد.

عموزاد: در تشک کشتی بی‌رحم هستم

تیم ایران در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز بعد از تیم آمریکا در سکوی دوم این مسابقات قرار گرفت. رحمان عموزاد خلیلی یکی از کشتی گیرانی بود که برای ایران در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا شد.

رحمان عموزاد خلیلی بعد از ورود به تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که نخستین مدال جهانی خود را کسب کردم و توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. امیدوارم در مسابقات و تورنمنت‌های بزرگ برای ایران اسلامی مدال کسب کنم.

اظهارات عمو زاد در خوصص کشتی+جزئیات

اظهارات عمو زاد در خوصص کشتی+جزئیات

وی ادامه داد: با تمام وجود تمرین خواهم کرد تا بتوانم مانند حسن یزدانی برای کشورم افتخار آفرین باشم. یزدانی پهلوان با اخلاق ما است و الگوی من به شمار می‌رود.

عموزاد که به رحمان بی‌رحم در کشتی معروف شده در این خصوص گفت: من در تشک کشتی برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهم کرد و رحم ندارم اما در خارج از تشک کشتی اینگونه نیستم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط