۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

اظهارات جدید گزینه تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش درباره معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود  با اشاره به تکریم دانشگاه معلم‌پرور نوشت: یک کشاورز خوب، بهترین بذرش را برای سال آینده‌اش نگهداری می‌کند. بر این اسا...

آموزش و پرورش زمان صدور احکام افزایش حقوق سال ١۴٠٣ معلمان را اعلام کرد اعلام آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز؛ شناسنامه های قدیمی باطل می شوند اعلام آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز؛ شناسنامه های قدیمی باطل می شوند به گزارش عرشه آنلاین، زمان صدوراحکام افزایش حقوق سال ١۴٠٣ فرهنگیان مشخص شد. از صعود بیت کوین جا نمونی???? خرید بیت کوین، آسان‌تر از همیشه✔️ خرید پر سود???? تبلیغ yektanet به گزارش نواندیش، براساس اعلام کارگزینی آموزش و پرورش، افزایش حقوق سال ١۴٠٣ معلمان و فرهنگیان درروزشنبه به ادارات کل استانها ارسال وپس ازرفع نواقص احتمالی، به مناطق وشهرستانها ارسال و روندصدور احکام تا سه شنبه بعد انجام خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود  با اشاره به تکریم دانشگاه معلم‌پرور نوشت: یک کشاورز خوب، بهترین بذرش را برای سال آینده‌اش نگهداری می‌کند. بر این اساس معتقدم بهترین دانش‌آموزان و دانشجویان باید برای حرفه شریف معلمی انتخاب شوند.

صحرایی تصریح کرد:  شناسایی و جذب استعداد‌های برتر دانش‌آموزی به دوره تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی و همچنین جذب استعداد‌های برتر دانشجویی به دوره‌های کارشناسی ارشد تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون اختصاصی «تربیت معلم» و تدوین «نظام اختصاصی سنجش و پذیرش دانشجومعلم» با رویکرد استعدادیابی بر اساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای در دستور کار برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین ساماندهی فضا‌های کالبدی و زیرساختی دانشگا‌های تربیت معلم برای شروع سال جدید، امر مهمی است که باید دنبال کنیم.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط