۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴

اصابت جنگنده سوخو ۲۷ روسی بر قلب بمب افکن بی ۱ آمریکایی در پی نقض مرزها توسط آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،اصابت جنگنده سوخو ۲۷ روسی بر قلب بمب افکن بی ۱ آمریکایی در پی نقض مرزها توسط آمریکا روسیه می گوید برای «جلوگیری از نقض مرزها» توسط هواپیماهای آمریکایی، جت جنگنده فرستاده است وزارت دفاع روسیه اعلام...

اصابت جنگنده سوخو ۲۷ روسی بر قلب بمب افکن بی ۱ آمریکایی در پی نقض مرزها توسط آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،اصابت جنگنده سوخو ۲۷ روسی بر قلب بمب افکن بی ۱ آمریکایی در پی نقض مرزها توسط آمریکا

روسیه می گوید برای «جلوگیری از نقض مرزها» توسط هواپیماهای آمریکایی، جت جنگنده فرستاده است

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده سوخو-۲۷ روسیه اهداف هوایی را ۲ بمب افکن استراتژیک بی-۱ نیروی هوایی آمریکا شناسایی کرده است.

روسیه اعلام کرد که یک جت جنگنده Su-27 را برای «جلوگیری از نقض مرزهای دولتی» توسط دو بمب افکن استراتژیک B-1 آمریکا که بر فراز دریای بالتیک پرواز می کنند، فرستاده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو هدف هوایی در حال نزدیک شدن به مرز روسیه در رادارها شناسایی و سوخو ۲۷ نیروی هوایی وظیفه برای شناسایی آن‌ها در تلاش است.

جت جنگنده روسیه اهداف هوایی را دو بمب افکن استراتژیک B-1B نیروی هوایی ایالات متحده شناسایی کرد.

وی افزود: با نزدیک شدن جنگنده روسی، بمب افکن های استراتژیک خارجی از مرز دولتی فدراسیون روسیه دور شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که پرواز جنگنده روسی با رعایت کامل قوانین بین المللی در استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بین المللی با رعایت تدابیر ایمنی انجام شده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای جداگانه از حادثه دیگری که بر فراز دریای سیاه رخ داده است، خبر داد.

در این بیانیه آمده است که یک جت جنگنده Su-27 برای دور زدن یک هدف هوایی که به عنوان پهپاد شناسایی RQ-4B Global Hawk ایالات متحده شناسایی شده بود، درهم شکسته شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط