۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

اسیدپاشی مرد سنگدل روی همسر سابق خود در مقابل کودک خردسالش

مردی که بعد از جدایی از همسرش به بهانه ملاقات با فرزندانش به خانه آن‌ها در محله مولوی تهران رفته بود، همسر سابقش را هدف اسید‌پاشی قرار داد. متهم که تحت تعقیب پلیس پایتخت بود، دستگیر شد.

اسیدپاشی مرد سنگدل روی همسر سابق خود در مقابل کودک خردسالش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اوایل مهر امسال مردی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رفت و از دامادش به اتهام اسیدپاشی روی دخترش شکایت کرد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: دختر و دامادم اختلاف‌های زیادی با هم داشتند و حتی میانجیگری‌های من و بقیه اعضای خانواده و اقوام هم دردی را دوا نمی‌کرد. دامادم همیشه او را کتک می‌زد و ناسازگار بود. آن‌ها با وجود داشتن سه فرزند مجبور به جدایی شدند. داماد سابقم برای دیدن بچه‌هایش به خانه دخترم رفت و به خواست بچه‌هایش ۱۲ روز نزد آن‌ها ماند، اما در آخرین روز، روی دخترم اسید پاشید و فرار کرد. دخترم با کمک همسایه‌ها به بیمارستان مطهری انتقال یافت.

ماموران به بیمارستان رفتند که قربانی اسیدپاشی به آن‌ها گفت شوهر سابقش این بلا را سرش آورده و حتی پیش از حضور پلیس به بیمارستان آمده و تهدیدش کرده اگر شکایت کند، این بار سراغش می‌آید و او را به قتل می‌رساند. جست‌و‌جوی ماموران برای دستگیری اسید‌پاش‌فراری ادامه داشت تا این‌که با گذشت دو ماه، چند روز پیش عامل اسید‌پاشی بازداشت شد.

او برای ادامه تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت. متهم ابتدا مدعی شد: همسر سابقم نمی‌خواست بچه‌ها را ببینم و با من دعوا و تهدیدم کرد اگر از خانه‌شان بیرون نروم با اسید خود را می‌سوزاند که بطری اسید را آورد و در جریان دعوا روی خودش ریخت. این در حالی بود که بررسی محل حادثه و آثار سوختگی روی بدن این زن نشان می‌داد او خودسوزی نکرده بلکه اسید را رویش پاشیده‌اند.

در ادامه متهم که راهی جز بیان حقیقت نداشت، اعتراف کرد و گفت: من و همسرم به دلیل اختلاف‌هایی که داشتیم از هم جدا شدیم، اما بعد از جدایی همچنان درصدد بودم تا از او انتقام بگیرم. به فکرم افتاد با اسید او را بسوزانم. چند بار تصمیم گرفتم در خیابان این نقشه را اجرا کنم که ترسیدم بچه‌هایم همراهش باشند و آن‌ها آسیب ببینند. در ادامه به بهانه ملاقات با بچه‌ها به خانه‌شان رفتم و چند روزی ماندم و روز آخر بطری اسیدی را که میان وسایلم بود، بیرون آورده و بعد از درگیری با وی، آن را روی همسر سابقم پاشیدم و او را به قصد انتقامگیری سوزاندم.

عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران گفت: با اعتراف مرد اسیدپاش برای او قرار قانونی صادرشده و تحقیقات ادامه دارد. زنی که قربانی اسیدپاشی شده نیز همچنان تحت درمان است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار