۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

اسرار قتل رانندگان جاسکی برملا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل راننده نیسان و سمند در شهرستان جاسک، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد. سردار غلامرضا جعفری ظهر امرو...

اسرار قتل رانندگان جاسکی برملا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل راننده نیسان و سمند در شهرستان جاسک، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز اظهار کرد: اخیرا در پی سرقت دو دستگاه خودروی سمند و نیسان در شهرستان جاسک و متعاقب آن کشف جسد تیر خورده راننده نیسان در همان روز و ذکر اینکه سرقت در بیابان‌های اطراف روستای بونجی اتفاق افتاده بود، با توجه به اهمیت موضوع  شناسایی قاتل یا قاتلان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاسک قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحنه جرم و تحقیقات گسترده فنی و پلیسی و بازدید میدانی از دوربین‌های مسیر تردد شهرستان و با توجه به اینکه خودروی نیسان سرقتی، سوخت به اندازه کافی جهت تردد نداشته، مشخص گردید قاتل جهت سوختگیری به یکی از پمپ بنزین های سطح حوزه مراجعه نموده است.

سردار جعفری تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و استعلام‌های متعدد و بررسی‌های میدانی و سرنخ‌های به دست آمده هویت قاتل که ساکن شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان می باشد، شناسایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد قاتل با فروش خودرو سمند و با همان خودروی سرقتی نیسان در زمینه سوخت قاچاق فعالیت دارد، اظهار داشت: بلافاصله اکیپی مجرب از مأموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان راسک اعزام و اقدام به تعقیب و مراقبت کردند که در این راستا موفق شدند محل اختفای متهم به همراه مسیرهای فعالیت و تردد نامبرده را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اشرافیت و توان بالای عملیاتی مأموران قاتل در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه خودروی نیسان مسروقه به پلیس آگاهی شهرستان جاسک دلالت داده شد.

سردار جعفری با بیان اینکه از نامبرده کارت سوخت دو خودروی مسروقه نیز کشف گردید، بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه اقرار کرد پس از دربست نمودن هر دو خودرو به صورت جداگانه، رانندگان را به محلی خلوت کشانده و بدون هیچ درگیری با اسلحه کلت کمری راننده سمند و نیسان را به قتل رسانده و جنازه آنان را در بیابان رها کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، اذعان داشت: اقدامات جهت کشف جسد راننده سمند نیز ادامه دارد که متأسفانه تا این لحظه باتوجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و وقوع بارش و سیلاب‌های اخیر، کشف جسد میسر نگردیده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه بحمدالله دستگیری قاتل زمینه خوشحالی شهروندان فهیم شهرستان و مسئولان را فراهم نمود، خاطرنشان کرد: با توجه به اشرافیت و توان بالای پلیس ، استان هرمزگان جایی برای جولان افراد هنجار شکن و قانون گریز نخواهد بود و با آنان برابر قانون با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار