۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷

استقلال و پرسپولیس روی ریل شانس | نتایج متفاوت برای سرخابی‌ ها

تازه ترین خبرها از استقلال و پرسپولیس را در ادامه بخوانید.

جدول لیگ برتر دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال و پرسپولیس؛ پیشتر قرار بود استادیوم آزادی اسفند ماه زیر کشت برود و تیم های استقلال و پرسپولیس بازی های خود را در استادیوم دیگری برگزار کنند اما با همکاری شرکت توسعه و تجهیز این امکان برای دو تیم مهیا شده که تا پایان فصل بازی های خود را در استادیوم آزادی برگزار کنند.

روندبازسازی در استادیوم آزادی بسیار کند پیش می رود و همین موجب شده تا تماشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس برای حضور در این استادیوم با محدودیت مواجه باشند، تا جایی که قرار است دربی ۲۳ اسفند هم با حضور ۴۵ هزار تماشاگر برگزار شود.

 

در حال حاضر کیفیت چمن استادیوم آزادی خوب است و قرار است در پایان فصل به طور جدی ترمیم شود.

نتایج متفاوت برای سرخابی‌ ها

نگاهی به دو دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیش از دربی رفت می‌تواند آمار قابل توجهی را در اختیار طرفداران این دو تیم قرار بدهد.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته معوقه پنجم در تاریخ بیست و سوم آذر ماه در شرایطی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که این دو تیم در بازی ماقبل دربی نتایج متفاوتی گرفتند.

تیم استقلال در بازی ماقبل دربی رفت در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد متوقف شد. آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا پس از ۹۰ دقیقه تلاش مقابل تیم سابق جواد نکونام به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. اما شاگردان یحیی گل محمدی در بازی ماقبل دربی و در تاریخ هجدهم آذر ماه(همان روز) در هفته دوازدهم موفق شدند با گل به خودی بازیکن تیم هوادار این تیم را در استادیوم آزادی شکست بدهند. صائب محبی در دقیقه ۲۱ آن مسابقه با گشودن دروازه خودی شرایط پیروزی پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار دربی را فراهم کرد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس این بار و در چهارچوب هفته چهارم دور برگشت به ترتیب باید مقابل استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به میدان بروند. این دو دیدار فردا جمعه هجدهم اسفند ماه در شهرهای اهواز و تهران برگزار خواهد شد.

دیدار دربی برگشت (شماره ۱۰۳) تیم‌های استقلال و پرسپولیس هفته آینده، در چهارچوب هفته بیستم و در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه از ساعت ۲۰ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط