۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸

استقلال در اراک، همان آغوش گرم همیشگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳،طرفداران استقلال در شهر اراک چه در فرودگاه و چه در هتل به شدت شاگردان ریکاردو ساپینتو را مورد تشویق قرار دادند و مدام می‌گفتند آفرین با غیرت‌ها. با مناظره علی فتح الله زاده و رئیس...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳،طرفداران استقلال در شهر اراک چه در فرودگاه و چه در هتل به شدت شاگردان ریکاردو ساپینتو را مورد تشویق قرار دادند و مدام می‌گفتند آفرین با غیرت‌ها. با مناظره علی فتح الله زاده و رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه فوتبال برتر همه متوجه شدند که باشگاه استقلال به دلیل کمبود بودجه علاوه بر عدم پرداخت بدهی استراماچونی در پرداخت پاداش بازیکنان و همچنین درصد قرارداد آن‌ها عاجز مانده است و هفته‌هاست که آبی‌پوشان بدون دریافت پول بازی می‌کنند.

در سفر استقلالی‌ها به اراک ریکاردو ساپینتو هم به شدت از سوی تماشاگران تیم استقلال تشویق شد. به این خاطر که در این شرایط مالی حاضر به ترک اردوی تیم استقلال نشد. او پیش از بازی با ذوب آهن هم گفت؛ می‌توانم اردوی تیم استقلال را ترک کنم اما می‌مانم و به مبارزه خود برای قهرمانی ادامه می‌دهم و هر روز بهترین خود را برای تیم می‌گذارم. از آنجایی که استقلال وارد شرایط حساسی شده است این بار بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفته‌اند، با بازی‌های خوب و کسب امتیازات قهرمانی اعتراض خود را به عملکرد باشگاه در بحث مالی نشان دهند.

طرفداران تیم استقلال در بازی با ذوب آهن به شدت ریکاردو ساپینتو تیم را تشویق کردند و علیه مدیریت باشگاه شعار دادند. فردا ۱۰ درصد از ظرفیت استادیوم در اختیار تماشاگران استقلال قرار خواهد گرفت. استقلالی‌های اراک امروز برای آبی‌ها و ریکاردو ساپینتو سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند قدردان زحمات کادر فنی و بازیکنان در این روزهای سخت هستند و این روزها را هیچ وقت از یاد نخواهند برد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط