۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴

استقلالی ها برعلیه رحمتی و نکونام!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،استقلالی ها که هنوز از رفتن فرهاد مجیدی ناراحت هستند و شاید انتظار نداشتن که او در این مقطع جدا شود ،به ‌شدت خواستار حضور یک مربی خوب خارجی در راس کادر فنی تیمشان هستند و ...

استقلالی ها برعلیه رحمتی و نکونام!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،استقلالی ها که هنوز از رفتن فرهاد مجیدی ناراحت هستند و شاید انتظار نداشتن که او در این مقطع جدا شود ،به ‌شدت خواستار حضور یک مربی خوب خارجی در راس کادر فنی تیمشان هستند و از مدیران باشگاه می‌خواهند که قید استفاده از مربیان ایرانی نظیر امیر قلعه نویی، جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی را بزنند .

طبق شنیده‌های ما سردار آجرلو به دنبال مذاکره با سه گزینه خارجی است و می‌خواهد یک مربی خارجی را روی نیمکت استقلال بنشاند. پیش از رفتن مجیدی این شایعه وجود داشت که شاید جواد نکونام سرمربی استقلال شود و حتی یکی از مجریان تلویزیون مدعی شده بود که این مربی مشغول بستن استقلال برای فصل آینده است با این حال قرار شده که طی روزهای آینده سرمربی جدید استقلال معرفی شود آن هم در حالی که هواداران به شدت خواستار حضور یک سرمربی خارجی هستند نه استقلالی های سابق.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط