۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

استرس بزرگان استقلال و پرسپولیس برای کشتی یزدانی با تیلور/ چشم فوتبالی ‌ها به کشتی حسن ‌آقا!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،حسن یزدانی نابغه کشتی ایران دوباره برای کسب عنوان قهرمانی جهان با دیوید تیلور سرشاخ شد. مسابقه‌ای که حالا دیگر کاملا فراتر از یک فینال مهم به آن نگریسته می‌شود و به‌نوعی جامعه ورزش ما را تحت تاثیر...

استرس بزرگان استقلال و پرسپولیس برای کشتی یزدانی با تیلور/ چشم فوتبالی ‌ها به کشتی حسن ‌آقا!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،حسن یزدانی نابغه کشتی ایران دوباره برای کسب عنوان قهرمانی جهان با دیوید تیلور سرشاخ شد. مسابقه‌ای که حالا دیگر کاملا فراتر از یک فینال مهم به آن نگریسته می‌شود و به‌نوعی جامعه ورزش ما را تحت تاثیر قرار داده است.

تقابل دو رقیب دیرینه که چند سال است برای رسیدن به مدال طلا با یکدیگر پنجه در پنجه می‌شوند، حتی جامعه فوتبال را هم تحت تاثیر قرار داده است و در میان فوتبالی‌ها کم نیستند افرادی که اتفاقات کشتی را به طور جدی پی‌گیری می‌کنند و امروز هم علاوه بر تماشای نمایش نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم، برای دیدن مبارزه حسن یزدانی با دیوید تیلور لحظه‌شماری می‌کنند.

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی و مربی پرسپولیس در دهه‌های گذشته یکی از کسانی بود که  این مسابقه و حاشیه‌های آن را به طور جدی دنبال می‌کرد. مایلی‌کهن در گفت‌وگو با خبرورزشی پیش از شروع این دیدار مدعی شد نباید به یزدانی استرس وارد کرد و بدون شک او حتی در صورت ناکامی در این مسابقه، باز هم برای همه مردم عزیز خواهد بود.

محمد مومنی بازیکن اسبق و عضو سابق هیئت مدیره استقلال نیز عملکرد تیم ملی کشتی آزاد را به واسطه رفاقت دیرینه با علیرضا دبیر و پژمان درستکار به طور جدی دنبال می‌کند. این استقلالی قدیمی پیش از مسابقه کاملا امیدوارانه حرف می‌زد و مدعی بود یزدانی توانایی پیروز شدن بر تیلور را دارد.

اعضای تیم نساجی هم در هندوستان اقات رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان را دنبال می‌کردند و مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال که حالا هدایت نماینده مازندران را بر عهده دارد، به صورت جدی پیگیر فینال مسابقات جهانی بود. به این نفرات باید حمید استیلی ملی‌پوش اسبق پرسپولیس و همچنین تعداد زیادی از چهره‌های فوتبالی را اضافه کرد که دغدغه پیروزی یزدانی بر تیلور را داشته و دارند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط