۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران + آخرین مهلت ثبت نام بانک قرض الحسنه مهر ایران جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران + آخرین مهلت ثبت نام بانک قرض الحسنه مهر ایران جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱+ جزئیات.بانک مهر ایران یکی از معتبرترین بانک های فعال در سراسر کشور بوده که دارای کارمندان بسیاری...

استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران + آخرین مهلت ثبت نام بانک قرض الحسنه مهر ایران جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران + آخرین مهلت ثبت نام بانک قرض الحسنه مهر ایران جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱+ جزئیات.بانک مهر ایران یکی از معتبرترین بانک های فعال در سراسر کشور بوده که دارای کارمندان بسیاری است و به علت شهرت و محبوبیت بسیار آن، هر روزه به فکر گسترش فعالیت خود در حوزه های مختلف است. این بانک در سال ۱۴۰۱ به منظور تامین نیروی مورد نیاز در بخش های مختلف، به جذب داوطلبان با برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه تخصصی اقدام می نماید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

لینک ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مهر

برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مهر اینجا کلیک کنید

با توجه به اینکه دریافت اطلاعات موثق در خصوص برگزاری این آزمون یکی از عوامل تکمیل موفقیت آمیز ثبت نام داوطلبان می باشد، در این مقاله به بررسی تمامی اطلاعات مورد نیاز پرداخته شده است. لازم به ذکر است که در صورت داشتن نقص در وارد کردن اطلاعات ثبت نام، امکان باطل شدن ثبت نام داوطلبان وجود خواهد داشت. به همین منظور در این مقاله تمامی موارد از جمله زمانبندی استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱ ، دفترچه، شرایط و مدارک، نحوه ثبت نام، برگزاری و مراحل پس از آن به طور کامل توضیح داده شده است.

زمانبندی استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱

استخدام در بانک مهر ایران، در سال ۱۴۰۱ دارای پروسه بخصوص و متفاوتی بوده و به همین علت داوطلبان می بایست از آن آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند در آزمون کتبی استخدام آن نمره مناسبی را دریافت نمایند. در ابتدا ثبت نام آزمون ورودی انجام می شود، سپس تمامی اطلاعیه های مرتبط با مراحل بعدی در سایت ثبت نام آزمون منتشر می شود.

داوطلبان موظف هستند تا در زمان ثبت نام استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۴۰۱ به سایت معرفی شده برای ثبت نام آزمون خود مراجعه کنند و سپس با طی کردن مراحل ثبت نام خود را قطعی کنند. با طی کردن مراحل مذکور، می توانید شماره پیگیری ثبت نام را دریافت کنید و خیال خود را از بابت ثبت نام در آزمون راحت کنید.

بر این اساس اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر ایران در سال جاری اعلام شده و داوطلبان تا ۲۱ بهمن ماه امکان ثبت نام در این آزمون  را خواهند داشت.

اعلام نتایج نیز به روال سابق مانند سال های گذشته با فاصله یک الی دو ماهه از انجام آزمون ارائه خواهد شد. در نهایت با ما همراه باشید تا به صورت جامع و کامل، به ارائه اطلاعاتی از قبیل تمدید مهلت زمان ثبت نام و زمان کارت ورود به جلسه در جدول بپردازیم تا در دسترس شما باشد.

زمانبندی مراحل استخدام بانک ایران زمین زمان رویداد ۱۴۰۱

ثبت نام

۱۲ تا ۲۱ بهمن

تمدید مهلت ثبت نام

اعلام نشده

دریافت کارت ورود به جلسه

۱ اسفند

زمان برگزاری آزمون

۴ یا ۵ اسفند

اعلام نتایج

اعلام نشده

مصاحبه

اعلام نشده

دفترچه استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در رابطه با استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱، دریافت دفترچه استخدامی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. داوطلبان باید قبل از اینکه فرآیند ثبت نامی آزمون استخدامی آغاز شود، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی را تهیه کنند و آن را به صورت کامل مطالعه کنند. از این طریق داوطلبان می توانند با تمام موارد مهم در رابطه با آزمون و زمان انجام آن مطلع شوند.

همچنین شما با مطالعه این دفترچه می توانید اطلاعات کاملی را در رابطه با مواردی نظیر زمان اعلام نتایج آزمون، زمان مصاحبه، زمان برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه دریافت کنید. دفترچه مذکور دارای اطلاعات کامل در رابطه با تمامی بخش های مهمی آزمون و استخدام بوده و شما می توانید با مطالعه آن شناخت کاملی را نسبت به نحوه استخدام بانک و مراحل عملکرد آن بدست آورید.

دفترچه استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱ در سایت ثبت نامی آزمون قابل دانلود خواهد بود و می توانید از این بخش این دفترچه را دانلود کنید. با اینکار می توانید یک قدم از داوطلبان دیگر جلو باشید و تمام اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با آزمون را بدست آورید.

شرایط استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۴۰۱

استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱ دارای دو دسته از شرایط عمومی و خصوصی بوده است، در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت جامع و کامل به ذکر هر دو دسته و همچنین شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در آن ها بپردازیم.

شرایط عمومی ثبت نام: در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به توضیح شرایط عمومی ثبت نام استخدام بانک مهر ایران ۱۴۰۱ بپردازیم.

تابعیت کشور ایران و اعتقاد به یکی از ادیان رسمی موجود در قانون اساسی کشور

عدم وابستگی به گروه های معاند جمهوری اسلامی ایران

عدم استخدام به صورت رسمی یا پیمانی مشغول و عدم داشتن تعهد بخصوصی را در قبال سازمان ها و دستگاه های دولتی یا غیر دولتی

سلامت روحی و جسمی شما به صورت کامل مورد تایید پزشک معتمد بانک باشد.

به مواد مخدر و یا روان گردان ها اعتیاد نداشته باشید.

نداشتن عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی

شرایط اختصاصی ثبت نام: حال که به صورت کامل به ارائه اطلاعات در رابطه با شرایط عمومی ثبت نام پرداخته ایم، زمان توضیحات شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران فرا رسیده است. با ما همراه باشید.

برای داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی هستند، حداقل معدل برای قبولی ۱۴ بوده و داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد نیازمند حداقل مدرک ۱۵ هستند.

داوطلبان خانم که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی هستند باید سن حداکثر ۲۹ داشته باشند و خانم های دارای مدرک کارشناسی ارشد نیز با حداکثر سن ۳۱ قابل قبول هستند.

متقاضیان آقا نیز نیازمند داشتن حداکثر سن ۳۱ سال با مدرک تحصیلی کارشناسی خواهند بود و آقایان با مدرک کارشناسی ارشد، باید حداکثر سنی معادل با ۳۳ سال داشته باشند.

در آخر نیز داوطلبان مذکور باید بومی استان مورد نظر خود باشند.

رشته های آزمون استخدامی بانک مهر ایران ۱۴۰۱

رشته های بسیاری در آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود دارند که شما می توانید بر اساس مهارت و البته سلیقه خود به انتخاب آن ها بپردازید. در این بخش از مطلب به صورت کلی رشته های تحصیلی و گرایشات در این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

رشته های استخدامی عنوان شغلی متصدی IT
رشته ها گرایش مقطع کارشناسی گرایش مقطع کارشناسی ارشد
مهندسی کامپیوتر نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات – هوش مصنوعی و رباتیک – شبکه – رایانش امن – معماری سیستم های کامپیوتری – الگوریتم و محاسبات
مهندسی فناوری اطلاعات مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک – شبکه های کامپیوتری – مهندسی فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های اطلاعاتی – معماری کامپیوتر – مخابرات امن – سیستم های چندرسانه ای – معماری سازمانی – طراحی و تولید نرم افزار – سامانه های شبکه ای – سیستم های تکنولوژی اطلاعات – امنیت اطلاعات
علوم کامپیوتر علوم کامپیوتر محاسبات نرم و هوش مصنوعی – داده کاوی

 

رشته های استخدامی عنوان شغلی بانکدار
رشته ها گرایش مقطع کارشناسی گرایش مقطع کارشناسی ارشد
بانکداری امور بانکی – بانکداری – بانکداری اسلامی – امور شعب بانک امور بانکی – بانکداری – بانکداری اسلامی – امور شعب بانک
حسابداری حسابداری – صنعتی – مالی – مالیاتی – دولتی – بانکی – بازرگانی – مدیریت – حسابرسی حسابداری – صنعتی – مالی – مالیاتی – دولتی – بانکی – بازرگانی – مدیریت – حسابرسی
آمار آمار و کاربردها – آمار کاربردی آمار ریاضی – آمار بیمه – آمار اقتصادی  و اجتماعی
ریاضی محض – کاربردی – ریاضیات و کاربردها محض – کاربردی
مدیریت فناوری اطلاعات – بازاریابی – بازرگانی – مالی – صنعتی – دولتی – امور بانکی – کسب و کار فناوری اطلاعات – بازاریابی – بازرگانی – مالی – صنعتی – دولتی – امور بانکی – MBA کسب و کار – اجرایی
علوم اقتصادی / اقصاد بازرگانی – نظری – صنعتی – پول و بانکداری – اقتصاد اسلامی – تحلیل و برنامه ریزی – سیستم های اقتصادی -توسعه اقتصادی
مهندسی کامپیوتر نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات – هوش مصنوعی و رباتیک – شبکه – رایانش امن – معماری سیستم های کامپیوتری – الگوریتم و محاسبات
مهندسی فناوری اطلاعات مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک – شبکه های کامپیوتری – مهندسی فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های اطلاعاتی – معماری کامپیوتر – مخابرات امن – سیستم های چندرسانه ای – معماری سازمانی – طراحی و تولید نرم افزار – سامانه های شبکه ای – سیستم های تکنولوژی اطلاعات – امنیت اطلاعات
علوم کامپیوتر علوم کامپیوتر محاسبات نرم و هوش مصنوعی – داده کاوی
مهندسی صنایع کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
حقوق حقوق – حقوق قضایی حقوق خصوصی – حقوق جزا و جرم شناسی – حقوق بین الملل – حقوق عمومی – حقوق ثبت اسناد و مدارک – حقوقی تجارت الکترونیکی – حقوق تجارت بین الملل – حقوق مالی – اقتصادی

 

داوطلبانی که در مقطع کارشناسی ارشد با رشته های حقوق می باشند، تنها با دارا بودن مدرک کارشناسی می توانند در آزمون مورد نظر خود شرکت کنند. همچنین متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم باشند می توانند در آزمون مورد نظر خود شرکت کنند. رشته های ذکر شده را می توان تمام رشته های تحصیلی مجاز جهت شرکت در آزمون استخدامی بانک مهر ایران دانست.

مدارک لازم برای آزمون استخدامی بانک مهر ایران ۱۴۰۱

ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مهر ایران ۱۴۰۱ دارای ملزومات بسیاری بوده که یکی از آن ها ارائه مدارک است. افرادی که به فکر ثبت نام در آزمون هستند، باید این مدارک در وبسایت اصلی با آدرس qmb.ir بارگذاری کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا مدارک مورد نیاز برای ارسال را معرفی کنیم.

داشتن چند قطعه عکس سه در چهار

عکس های مذکور باید دارای عرضی برابر با ۱۵۰ و همچنین ارتفاع آن ها مساوی با ۲۰۰ پیکسل باشد.

همچنین عکس ارسالی باید از طریق سامانه ثبت نامی در وبسایت آپلود شود و فرمت آن نیز JPG باشد.

از نظر حجمی نیز محدودیت هایی برای ارسال در نظر گرفته شده است و به همین علت عکس مورد نظر شما نباید حجمی بیشتر از ۲۰۰ کیلوبایت داشته باشد.

بارگذاری مدارک مذکور در وبسایت qmb.ir از ملزومات ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مهر ایران ۱۴۰۱ بوده و اگر شما آن را به درستی انجام ندهید، ثبت نام شما نیز قطعی نخواهد شد. همچنین باید به این مورد توجه داشته باشید که اگر نتوانید کارت ورود به جلسه را دریافت نکنید، نمی توانید وارد آزمون استخدام بانک مهر ایران شوید و از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم تا در روز امتحان، کارت ملی و کارت ورود به جلسه را به شکل پرینت شده و منظم با خود همراه داشته باشید.

سپس می توانید آن را اسکن کرده و فایل نهایی را در وبسایت اصلی آپلود کنید تا مدارک شما به صورت کامل شناسایی شود. تمام موارد گفته شده را در نظر داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت، آزمون استخدامی خود را پشت سر بگذارید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر ایران ۱۴۰۱

یکی دیگر از موارد که باید به آن توجه کنید و طبق اصول تعیین شده در آن پیشروی کنید، نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر ایران ۱۴۰۱ است. ثبت نام در این آزمون تنها در زمانی ممکن است که از پیش توسط مرکز بانک اطلاع داده شده باشد و به همین علت داوطلبان باید منتظر اطلاعیه رسمی از طرف بانک باشند. پس از اینکه اطلاعیه رسمی ارائه شد، شما می توانید به سایت ثبت نامی اعلام شده مراجعه کنید.

در مرحله اول می بایست به سایت qmb.iran-azmoon.ir وارد شوید. در این مرحله داوطلبان می توانند گزینه برای ثبت نام ادامه دهید را انتخاب کنند.

پس از انتخاب آن داوطلبان می بایست نکات منتشر شده را به طور کامل مطالعه نموده، سپس برای انجام ثبت نام به صفحه بعدی بروند.

در زمان آغاز ثبت نام، تمامی مراحل به داوطلبان نشان داده شده است. داوطلبان نیز می بایست تمامی مراحل خواسته شده را طی کرده و اطلاعات صحیح خود را وارد نمایند.

در نهایت، بعد از پرداخت هزینه مورد نظر می توانید مراحل بعدی ثبت نام را طی کنید و پس از اتمام تمامی مراحل، کد رهگیری ثبت نام در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

کد مذکور را نزد خود نگه دارید چرا که دریافت این کد از سامانه ثبت نامی، تایید شدن مراحل ثبت نام شما را قطعی خواهد کرد و خیال شما از این بابت راحت است. همچنین پس از اینکه مراحل ثبت نام به پایان رسید، برای دریافت کارت ورود به آزمون نیازمند استفاده از کد مذکور خواهید بود.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار