۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

اسامی برندگان وام صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲

اسامی برندگان وام صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ را در اندیشه معاصر مشاهده کنید.

اسامی برندگان وام صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدیدترین اخبار از اسامی برندگان وام صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲را در اندیشه معاصر بخوانید . برای مشاهده نتیج وام ضروری و اسامی برندگان وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان لازم است به سایت بازنشستگی کشوری به آدرس و نشانه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login مراجعه کنید و برای اطلاع از تمامی خدمات سایت بازنشستگی به نشانی https://eservices.cspf.ir/Auth-api/ که شامل خدکات حقوقی، بیمه ای، ورزشی،تسهیلات استفاده از فروشگاه، استعلامات دولتی، میز خدمت و … استفاده کنید و پیشخوان بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری است.اندیشه معاصر برای شما بازنشستکان عزیز لینک ورود برای مشاهده اسامی برندگان وام ۳۰ میلیونی را در ادامه به نمایش گذاشته است. با ما همراه باشید.

مشاهده اسامی برندگان وام ۳۰ میلیونی

اسامی برندگان وام ۱۲ میلیونی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۱ ، نتایج وام صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ ، اعلام نتایج مشمولان وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی: انتهای تیرماه و اردیبهشت و حرداد ۱۴۰۲

اسامی برندگان وام صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲اوم

بازنشستگان و موظفین محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط و ضوابط زیر اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود نمایند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط ، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز می گردد.

شرایط وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری

مبلغ وام ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که درسیستم احکام درج شده و از این

حساب حقوق بازنشستگی/وظیفه دریافت می نماید ، واریز خواهد شد.

مبلغ اقساط وام و نرخ کارمزد پس از استعلام از بانک عامل متعاقبا اعلام می گردد.

هرگونه تسویه حساب مربوط به وام های ادوار گذشته تاثیری در اولویت بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید. لذا سایر وراث می بایست پس از ورود به

لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام نمایند.

لازم به ذکر است جهت تکمیل مشخصات در سامانه تعهد وراث برای وظیفه بگیران بیش از یک نفر الزامی است.

تنها در صورت تکمیل و تایید مشخصات در سامانه تعهد وراث درخواست ثبت نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.

درخصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت های استانی و با ارائه مستندات ( قیم نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تائید می باشد.

«بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می نماید، به منظور امکان بهره مندی یک نفر از وراث وظیفه بگیر از تسهیلات وام ضروری ، توصیه می شود «بازنشسته» متقاضی، از «دفتر کل بازنشستگی» خود اقدام به ثبت نام نماید.

«وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه بر اینکه به تنهایی از دفترکل اول حقوق وظیفه دریافت می کند، به اتفاق وراث دیگر از دفترکل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می کند. توصیه می شود «وظیفه بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت نام نماید تا امکان ثبت نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه بگیر از «دفترکل دوم» فراهم گردد.

ذکر شماره دفترکل بازنشستگی ، شماره ملی ، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.

ثبت نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و …… مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می گردد.

برای ثبت نام وام ضروری اینجا کلیک کنید.

در سال ۱۴۰۱ بازنشستگان متقاضی تسهیلات ضروری به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه دریافت کردند که قرار است در سال ۱۴۰۲ مبلغ وام ضروری بازنشستگان از ۱۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یابد.

صندوق بازنشستگی کشوری در هشت مرحله پرداخت تسهیلات در سال گذشته، به ۳۱۴ هزار و ۴۶۰ نفر از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق وام ضروری پرداخت کرد. براساس داده‌های آماری در هر مرحله به بیش از ۳۱ هزار نفر از بازنشستگان متقاضی دریافت این تسهیلات در صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری به مبلغ ۱۵ میلیون تومان دریافت کردند.

آخرین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق برای ۳۲ هزار و ۳۵۶نفر از مشمولان عصر روز (سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱) به حساب این عزیزان واریز شد. وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران در نوبت هشتم ۱۵میلیون تومان با اقساط ۳۶ماهه و سود ۴درصد بود که با پرداخت شدن آن به حساب ۳۲ هزار و ۳۵۶ نفر از مشمولان این نوبت، پرونده دومین مرحله وام ضروری در سال ۱۴۰۱ بسته شد.

همچنین وام حمپاد (حمایت از پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری) نیز برای ۲۰۲ نفر از متقاضیان مشمول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.

اواخر بهمن ماه سال گذشته نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش صد درصدی وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد. نخستین وامی که سال گذشته ثبت نام آنها آغاز شد پرداخت وام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان بود که بیست و هشتم اسفندماه ثبت نام آن به پایان رسید و در سال جدید پرداخت آن آغاز خواهد شد.

بازنشستگان کشوری از انتظار برای دریافت وام سی میلیون تومانی در روزهای آینده خبر می‌دهند و می‌گویند: امیدواریم هرچه زودتر مبلغ وام به حساب‌مان واریز شود.

این بازنشستگان در سال جدید، می‌توانند از دو وام دیگر نیز استفاده کنند، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی و وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان.

وام‌های بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۲ / پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی آغاز می‌شود

در سال جاری، سه مدل وام با مبالغ مختلف به بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود.

سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری در طول سال فعال خواهد بود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه از روز شنبه ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شده و در طول سال هم به طور مستمر فعال خواهد بود، گفت: مرحله اول وام ۳۰ میلیون تومانی امروز سوم خردادماه به حساب ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط تا آخر امشب واریز می شود.

«نعمت الله ترکی» تصریح کرد: فعال شدن سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری، که از روز شنبه ۶خرداد فعال می‌شود، براساس درخواست بازنشستگان و با هدف تسریع در خدمت به متقاضیانی که نیاز پیش‌بینی نشده به وام دارند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت نام کرده بودند، برای ۳۲هزار نفر از واجدان شرایط تا آخر امشب انجام می شود.

گفتنی است، دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دوبرابری و به مبلغ ۳۰میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد سالانه ۴ درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مهناز

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


اصلا سایت باز نمیشه مسخره کردید ،من گواهی کسر از حقوق میخوام ازصبح هر چی تلاش میکنم نمیشه تلفن ۲۵۰۰هم پاسخگو نیست

نظرات بسته شده است