۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز ۴ آذر ۱۴۰۰مشخص شد. قرعه کشی سایپا امروز  با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. شرکت سایپا در این مرحله از پیش فروش خود اقدام به عرضه۷ محصول پرطرفدار  که شامل شاهین G،...

ثبت نام سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز ۴ آذر ۱۴۰۰مشخص شد. قرعه کشی سایپا امروز  با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. شرکت سایپا در این مرحله از پیش فروش خود اقدام به عرضه۷ محصول پرطرفدار  که شامل شاهین G،  کوییک اس، کوییک دو رنگ، کوییک با گیربکس معمولی،ساینا اس،  سایپا اس ای، کوییک پلاس کرد.طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا از روز دوشنبه اول آذر ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز آغاز شد.

برای دیدن اسامی برندگان قرعه کشی سایپا همراه اندیشه معاصر باشید.در ادامه این مطلب  لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ،نحوه استعلام نتایج قرعه کشی سایپا ، مهلت پرداخت وجه، قیمت خودروهای عرضه شده، موعد تحویل خودرو های عرضه شده و قیمت خودروهای سایپا می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه

لینک اسامی برندگان  قرعه کشی سایپا با کد ملی و پیگیری

اسامی برندگان سایپا آذر ۱۴۰۰ پس از تایید نهادهای نظارتی بر روی سایت رسمی سایپا به نشانی http://www.saipacorp.com/ منتشر شد.

برای مشاهده لیست کد رهگیری منتخبین  سایپا روی لینک کلیک کنید:مشاهده نتایج قرعه کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا، پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰  

 

نحوه استعلام نتایج قرعه کشی سایپا آذر ۱۴۰۰

در ابتدا باید توجه داشته باشید، درصورتی که کد رهگیری به شماره موبایل شما پیامک نشده است از طریق روش زیر آن را دریافت کنید.

ابتدا وارد سایت سایپا شده و بر روی گزینه سوابق خرید کلیک کنید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه

پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود ( که پیش تر در زمان احراز هویت آن را در سایت سایپا ساخته اید ) وارد منو کاربری خود می‌شود. در منو کاربری خود گزینه لیست ثبت‌نام‌ها و پرداخت‌ها را انتخاب کنید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه

پس از انتخاب این گزینه و وارد شدن به آن بر روی گزینه جستجو کلیک کرده و رکورد خودرو خود را در قالب جدولی مشاهده میکنید. در جدول پیش رو کد رهگیری را میتوانید مشاهده کنید.

تمامی کسانی که در قرعه کشی شرکت خودرو سازی سایپا برنده شوند در همان روز خبر قبولی آن ها در قالب یک پیامک به آنها ارسال می‌شود و از همان روز به مدت ۴۸ ساعت مهلت دارند تا تمامی مبلغ خودرو انتخابی خود را از طریق سایت پرداخت کنند. بدیهی است بهتر است قبل از پرداخت هزینه از باز بودن سقف برداشت کارت خود به منظور پرداخت بالای ۵۰ میلیون تومان اطمینان حاصل نمایند.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 3 آذر 1400/ اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری + قیمت خودرو

اما کسانی که برای آنها پیامک نیامده است و خواهان چک شدن وضعیت خودرو انتخابی خود هستند میتوانند با استفاده از کد رهگیری خود از طریق زیر اقدام نمایند.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 3 آذر 1400/ اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری + قیمت خودرو

پس از وارد شدن در بخش مشاهده نتایج قرعه‌کشی، با وارد کردن کد رهگیری در بخش مربوطه از برنده و یا عدم برنده شدن در قرعه‌کشی اطمینان حاصل نمایید.

هشدار: ثبت نام کنندگان در طرح فروش فوق العاده شرکت سایپا توجه فرمایند که برخی سو استفاده کنندگان در این فرصت برای استعلام برنده شدگان سایپا با کدپیگیری لینک های پیامک می کنند که ممکن است به سیستم شما مشکل وارد کنند یا سارق اطلاعات شخصی شما باشد.

مهلت پرداخت وجه سایپا برای برندگان قرعه کشی سایپا

برندگان قرعه کشی سایپا ۷۲ ساعت پس از اعلام نتایج وقت دارند تا مبلغ اعلام شده را به حساب سایپا واریز کنند.

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند:
  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. “نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا”

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند :
  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  • در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
  • پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
  • در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
  • در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.
  • درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.
  • محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود.
  • در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد.

برای مطالعه و اطلاع از بخشنامه فروش روی لینک کلیک کنید.SaipaSale14000901

فرایند ثبت نام (احراز هویت) درسامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا

۱. جهت خرید خودرو حتما بایستی ثبت نام (احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور خود را در سامانه فروش سایپا درج نماید.

۲. جهت ثبت نام ، شماره همراه (موبایل) مشتری بایستی بنام خود ایشان باشد در غیر اینصورت امکان احراز هویت مشتری وجود ندارد.

ثبت نام/ ورود (احراز هویت)


مرحله اول: انتخاب گزینه “ورود/ثبت نام”در منوی صفحه اول سامانه

تصویر شماره ۱ – نمایی از صفحه نخست فروش محصولات

مرحله دوم : هدایت مشتری به فرم ورود/ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی سایپا

  • کد ملی را وارد نمایید.
  • مشتری محترم ، در صورتیکه تا کنون ثبت نام نکرده اید ، جهت ثبت پروفایل و سپس احراز هویت در سامانه، گزینه “تاکنون ثبت نام نکرده اید؟”را انتخاب نمایید. (مرحله بعد، تصویر شماره ۳)
    در صورتی که مشخصات شما از قبل در سامانه احراز گردیده باشد، جهت تعیین رمز عبور به فرم “بازیابی کلمه عبور”هدایت خواهیدشد. (تصویر شماره ۷)
  • همچنین در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش نموده اید، گزینه “بازیابی کلمه عبور “را انتخاب نمایید، در صورتی که قبلا احراز شده و رمز عبور گرفته اید به صفحه بازیابی کلمه عبور هدایت خواهید شد. (تصویر شماره ۷)
اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه
تصویر شماره ۲ – نمایی از صفحه ورود/ ثبت نام

مرحله سوم: صفحه تکمیل اطلاعات کاربر (اطلاعات مکانی و تماس و بانکی)

  • در این مرحله تعدادی از فیلد های هویتی و شناسنامه ای با استعلام از ثبت احوال به شما نمایش داده می شود و غیر قابل ویرایش می باشد. شما می توانید سایر فیلدهای ضروری مانند اطلاعات شخصی، آدرس و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید. همچنین کاربر جهت ورودهای بعدی می بایست رمز عبور خود را تعیین نماید.
  • پس از تکمیل بخش های مربوطه، گزینه “ثبت اطلاعات”، را انتخاب نمایید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه
تصویر شماره ۳ – نمایی از صفحه تکمیل اطلاعات توسط کاربر

مرحله چهارم: صفحه وارد نمودن کد ملی مشتری

نکته: شماره تلفن همراه مشتری می بایست متعلق به وی بوده و همچنین فعال نیز باشد. در غیر این صورت احراز هویت امکان پذیر نخواهد بود.

در این فرم شماره همراه مشتری نمایش داده شده و ایشان با وارد نمودن کدملی خود و انتخاب گزینه ادامه، یک کد احراز به شماره همراه وارد شده ارسال می گردد و به صفحه بعد هدایت می گردید. (مرحله بعد، تصویر شماره ۵)

در صورتی که تلفن همراه ثبت شده با کد ملی شما همخوانی نداشته باشد، پیغام خطایی مبنی بر تغییر کدملی به شما نماید داده می شود.

 

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه
تصویر شماره ۴ – نمایی از صفحه ورود کد ملی (سامانه سماوا)

مرحله پنجم: صفحه وارد نمودن کد تایید

در این صفحه مشتری کد ارسال شده به همراه خود را وارد نموده و گزینه “ادامه “را انتخاب می نماید. (مرحله بعد، تصویر شماره ۶)

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه
تصویر شماره ۵– نمایی از صفحه دریافت و ورود کد تایید (سامانه سماوا)

مرحله ششم: صفحه محصولات قابل عرضه شرکت سایپا (صفحه اول)

در این مرحله احراز هویت کاربر تکمیل شده و ایشان عضو سامانه فروش اینترنتی سایپا شده است. (در قسمت بالا سمت چپ نام وی نمایش داده می شود). پس از این مرحله امکان خرید برای مشتری از طریق انتخاب محصول مورد نظر وجود خواهد داشت.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه
تصویر شماره ۶– نمایی از صفحه انتخاب محصولات قابل عرضه

بازیابی کلمه عبور

در این فرم کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. با انتخاب گزینه “ارسال کد تایید”، کد تاییدی برای شماره همراه ارسال می گردد. در انتها با وارد نمودن کد تایید قادر خواهید بود رمز جدیدی برای خود تعیین نمایید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۴ آذر/نحوه استعلام نتایج قرعه کشی+ مهلت واریز وجه
تصویر شماره ۷– نمایی از صفحه بازیایی کلمه عبور

قیمت خودرو های عرضه شده

قیمت خودرو های عرضه شده به شرح یز می باشد.

شاهین G با قیمت ۱,۴۵۹,۰۰۰

کوییک اس ۷۷۴,۹۷۰,۰۰۰

کوییک دو رنگ۷۴۷,۰۸۰,۰۰۰

کوییک با گیربکش معمولی:۷۰۵,۳۱۰,۰۰

ساینا اس۷۱۲,۶۸۰,۰۰۰

سایپا اس ای :۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰

گوییک پلاس ۱,۱۶۶,۴۴۰

 

قیمت خوروهای عرضه شده سایپا

قیمت خودروهای سایپا

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

پراید ۱۱۱۰۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱۰۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲۰۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
تیبا۱۰۰,۶۳۱,۰۰۰۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲۱۰۶,۵۱۹,۰۰۰۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس۰۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا دنده ای EX۱۰۴,۶۰۰,۰۰۰۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای R۱۴۹,۴۰۰,۰۰۰۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد۰۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد گازسوز۰۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد دیزل۰۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریو۰۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS35۰۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰۰۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C3۰۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ پلاس۰۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx۰۰
تیبا صندوق دار پلاس۰۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا پلاس دنده ای۰۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا s دنده ای۱۴۲,۵۰۰,۰۰۰۱۹۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس۲۶۵,۶۲۰,۰۰۰۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین G۲۹۱,۸۷۱,۰۰۰۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت پادرا پلاس۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰

 

مطالب مرتبط