۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو در فروش فوری ویژه آبان ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوری ایران خودرو که از ۱۹ آبان تا ۲۱ آبان به صورت اینترنتی و از صریق ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو و البته به روز قرعه کشی برگزار شد و پس از اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در ۲۲ آبان ام...

آخرین مهلت ثبت نام ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوری ایران خودرو که از ۱۹ آبان تا ۲۱ آبان به صورت اینترنتی و از صریق ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو و البته به روز قرعه کشی برگزار شد و پس از اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در ۲۲ آبان امروز اسامی برندگان رزرو ایران خودرو اعلام شد در ادامه خبر لینک اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو در رزرو دوم را در ادامه ببینید.

اسامی برندگان ایران خودرو که در رزرو اول اسامی آنها بر روی سایت ایران خودرو قرار گرفت و البته از طریق پیامک نیز به آنها اطلاع رسانی شد به دلیل این که موفق به واریز وجه نشده اند به همین دلیل ایران خودرو اسامی افراد دیگری را که در این ثبت نام خودرو شرکت کرده بودند و به عنوان جایگزین معرفی می کند که  اسامی برندگان رزرو ایران خودرو گفته می شود.

 

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۰

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

 

لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

لیست منتخبین رزرو اول فروش فوق العاده مرحله بیست و پنجم ایران خودرو ویژه آبان‌ماه بر روی وبسایت فروش این شرکت قرار گرفت.

اسامی برندگان رزرو اول(برنده دوم) مرحله بیستم و پنجم فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام شد و از پروفایل مشتریان قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی قابل مشاهده می‌باشد. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.َ

 

تمامی افرادی که در مرحله اول قرعه کشی این طرح برنده نشده‌اند می توانند جهت اطلاع از وضعیت قرعه کشی مجدد پروفایل خود را چک کنند.

برای مشاهده اسامی برندگان رزرو ایران خودرو در فروش فوری آبان ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنید

ورود به سایت ایران خودرو

 

 

جزئیات فروش فوری ایران خودرو در آبان ۱۴۰۰

۴ خودرو عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری با قیمت جدید که در جدول زیر مشاهده می کنید عرضه شده اند که بنا بر اطلاعیه دیروز ایران خودرو قیمت ها به روال سابق برگشته اند.

 

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو در فروش فوری ویژه آبان ۱۴۰۰

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو ۲۲ آبان ۱۴۰۰

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران خودرو شنبه ۲۲ آبان۱۴۰۰ با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شد. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار  گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.

 

مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۰

برندگان فروش فوری ایران خودرو در آبان ۱۴۰۰ امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰ پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو و اعلام اسامی برنده شدگان در این طرح، ۵ روز برای تسویه حساب نهایی و واریز وجه فرصت خواهند داشت.

 

 

***بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی‌الحساب توسط افراد منتخب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد. همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو در فروش فوری ویژه آبان ۱۴۰۰

 

زمان تحویل ایران خودرو در فروش فوری آبان ۱۴۰۰

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود  در آبان ۱۴۰۰ چهار محصول را با موعد تحویل حداکثر۳ ماهه (۹۰ روزه) عرضه می کند که البته یکی از محصولات با موعد تحویل ۴۵ روزه عرضه شده است.

سند آزاد ایران خودرو در فروش فوری آبان ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از حذف شرط سند در رهن در طرح‌های فروش ایران خودرو خبر داد.

 

گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس)؛ آقای فرشاد مقیمی با بیان اینکه شرط سند در رهن در طرح‌های فروش ایران خودرو حذف شد گفت: از هفته آینده به فروش خودرو با سند آزاد اقدام خواهیم کرد و مالکان خودرو‌های فروش رفته در طرح‌های گذشته نیز می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها نسبت به فک رهن اسناد خودرو اقدام کنند.

 

وی افزود: روش اجرای این طرح از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو در فروش فوری ویژه آبان ۱۴۰۰

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط