۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

از این هم بهتر می‌ شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سیتی هر ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را برده و در بهترین شرایط به بازی برابر ستاره سرخ در لیگ قهرمانان رسیده است. سیتی شنبه در حالی که ابتدا برابر میزبانش وستهم عقب افتاده بود، توانست سه گل بزند...

از این هم بهتر می‌ شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سیتی هر ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را برده و در بهترین شرایط به بازی برابر ستاره سرخ در لیگ قهرمانان رسیده است. سیتی شنبه در حالی که ابتدا برابر میزبانش وستهم عقب افتاده بود، توانست سه گل بزند و پیروز بازی شود. این در حالی است که سیتی چند بازیکن مصدوم مثل کوین دی‌بروینه دارد و هنوز از همه قدرتش نمی تواند استفاده کند.

رودری، ستاره خط میانی سیتی، به همین نکته اشاره کرد. او که از برتری برابر وستهم خوشحال بود، گفت: «فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم. قبل از دریافت گل، موقعیت‌های واضحی داشتیم. این کمی ناامیدکننده بود زیرا آن‌ها پیش افتادند اما ما آرامش خود را از دست ندادیم و توانستیم ورق بازی را برگردانیم. ما بازیکنان مهمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و همیشه در این شرایط کار برای تیم سخت می شود. بخش مثبت قضیه این است که در این شرایط نیز به خوبی پاسخ داده ایم. وقتی همه با هم باشیم، قوی‌تر خواهیم شد و این خبر خوبی برای رقبا نیست.»

رودری ادامه داد: «ما الان همان جایی هستیم که باید باشیم و این بدون چند بازیکن اصلی که مصدوم هستند، قابل توجه است. ما می‌دانیم که وقتی مصدومان برگردند، از این هم بهتر خواهیم شد. سیتی نشان داده که مجموعه ای فوق العاده از بازیکنان باکیفیت است.»

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط