۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

ارسلان از پافشاری‌اش برای آبی ماندن پشیمان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا؛ علاقه ریکاردو ساپینتو به بازی گرفتن از محمدمحبی، مهدی قائدی و پیمان بابایی در خط حمله استقلال موجب نیمکت نشینی بازیکنانی همچون ارسلان مطهری شده است. این مهاجم که فصل پیش هم عملکرد...

عکسهای قهرمانی استقلال / حصور وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال! / 2گیتار در جشن قهرمانی و یکی گیتاریست / شادی قهرمانی همراه با ناراحتی آبادانی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا؛ علاقه ریکاردو ساپینتو به بازی گرفتن از محمدمحبی، مهدی قائدی و پیمان بابایی در خط حمله استقلال موجب نیمکت نشینی بازیکنانی همچون ارسلان مطهری شده است. این مهاجم که فصل پیش هم عملکرد درخشانی در ترکیب استقلال نداشت و تنهت ۳ بار موفق به گلزنی شد، در این فصل نیز با وجود اصرار‌هایی که برای ماندن در استقلال داشت، نتوانسته خودش را به ساپینتو تحمیل کند و سرمربی استقلال تمایل آن چنانی به بازی گرفتن از این مهاجم در ترکیب اصلی از خود نشان نمی‌دهد.

گرچه مطهری به عنوان بازیکن جانشین گاهی در ترکیب تیمش رویت‌می شود، اما وضعیت او آن چنان با ثبات نیست که در هفته‌های باقی مانده شانس بالایی برای ورود به ترکیب اصلی داشته باشد.

حتی ساپینتو در روز‌های اخیر پیگیر وضعیت کاوه رضایی شده تا این بازیکن در نیم فصل به استقلال ملحق شود که این موضوع نیز از دید مطهری پنهان نیست و احتمال دارد این بازیکن را به سمت جدایی از استقلال سوق دهد.

با توجه به شرایط موجود باید دید که آیا مطهری در استقلال باقی خواهد ماند یا خیر؟! یا اینکه شنیده‌ها درست از آب در خواهد آمد و او استقلال را به مقصد دیگر تیم‌ها ترک خواهد کرد؟!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار