۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

ارسال ایموجی های متحرک جذاب در آپدیت جدید تلگرام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین نسخه بروزرسانی تلگرام همراه با آخرین روزهای ۲۰۲۱ منتشر شد. در این به‌روزرسانی شاهد ویژگی های جدیدی مانند واکنش با ایموجی، ترجمه پیام‌ها و امکان مخفی کردن متن یا اسپویلر هستیم.     به گزا...

ارسال ایموجی های متحرک جذاب در آپدیت جدید تلگرام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین نسخه بروزرسانی تلگرام همراه با آخرین روزهای ۲۰۲۱ منتشر شد. در این به‌روزرسانی شاهد ویژگی های جدیدی مانند واکنش با ایموجی، ترجمه پیام‌ها و امکان مخفی کردن متن یا اسپویلر هستیم.

 

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیام رسان محبوب تلگرام در آخرین بروزرسانی خود قابلیت جدیدی به نام ایموجی های متحرک را اضافه کرده است که در آن کاربران می توانند واکنش خود را نسبت به دیگر پیام ها در گروه ها و چت شخصی به وسیله ایموجی انجام دهند. برای واکنش سریع میتوان با دوبار ضربه زدن روی پیام آن را ارسال کرد. از طرفی با یک بار ضربه زدن میتوان از واکنش‌های بیشتر استفاده کرد. کاربران iOS نیز با قرار دادن انگشت روی پیام می توانند از قابلیت واکنش سریع استفاده کنند.

در این قابلیت امکان تغییر استیکر های پیش فرض وجود دارد. از طرفی برای استفاده از آن در گروه ها و کانالها نسبت به فعال‌سازی آن باید اقدام کرد. قابلیت مهم دیگر به نام اسپویلرز است که در زمان تایپ پیام ها امکان استفاده از آن وجود دارد. در این هنگام کاربران تنها با ضربه زدن روی پیام می‌توانند پیام مخفی شده را مشاهده کنند.

در بروزرسانی جدید امکان ترجمه مستقیم هر پیام به زبان دیگر وجود دارد. در قسمت تنظیمات و بخش زبان می توان با کمک دکمه      Show Translate Buttonقابلیت ترجمه را فعال کرد. بدین ترتیب امکان استفاده از قابلیت ترجمه تنها با ضربه زدن روی پیام های غیر انگلیسی به وجود می آید.

قابلیت دیگر ایجاد کدهای QR برای گروه ها، کانال ها و یا نام های کاربری عمومی است. بدین ترتیب امکان اشتراک موارد دلخواه با دیگران ساده تر از گذشته وجود دارد. همچنین چند نسخه متحرک از دیگر ایموجی ها نیز به تلگرام اضافه شده است. منوی زمینه آن مجدداً طراحی شده و چند آیکون متحرک زیبا به همراه میانبرهای جدید در آن دیده می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار