۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

ارزش پالایش یکم امروز ۱۸ فروردین

به گزارش اندیشه معاصر، امروز ۱۸ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش یکم آخرین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند. امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص بود.همچنین در بین نماد‌های این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۹۳ درصد کا...

ارزش پالایش یکم امروز ۱۸ فروردین

به گزارش اندیشه معاصر، امروز ۱۸ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش یکم آخرین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند. امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص بود.
همچنین در بین نماد‌های این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۹۳ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۳ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با افت ۰.۹ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۸۸ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۵۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۸۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۴۶ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

آخرین اخبار