۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳

ارزش پالایشی یکم امروز ۳ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نماد‌های پالایشی امروز دوشنبه ۳ خردادماه همانند روز‌های گذشته با صف فروش شروع به کار کرد، اما در نیمه بازار وضعیت تغییر کرد واز صف فروش خلاص شد و رنگ سبز به خود گرفت و صف خرید سنگین در نماد شتران ...

ارزش پالایشی یکم امروز ۳ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نماد‌های پالایشی امروز دوشنبه ۳ خردادماه همانند روز‌های گذشته با صف فروش شروع به کار کرد، اما در نیمه بازار وضعیت تغییر کرد واز صف فروش خلاص شد و رنگ سبز به خود گرفت و صف خرید سنگین در نماد شتران ایجاد شد و روند صعودی در نماد‌های شپنا و شتران را شاهد بودیم  و نماد پالایش به مسیر صعودی بازگشت و دو درصد رشد کرد. امروز نماد شتران از تاثیرگذارترین نماد‌ها در جلوگیری از افت بیشتر شاخص بود و نماد شتران و شپنا از نماد‌های پرتراکنش بازار بودند.
شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۳.۶۳ درصدی، پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۰.۴۴ درصدی را تجربه کردند و دو نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۰.۱۱ درصدی، و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۰۸ درصد کاهش همراه بودند.

ارزش پالایشی یکم ۳ خرداد ۱۴۰۰
امروز دوشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۵۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۳.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۲۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم ۳ خرداد ۱۴۰۰ چقدر افزایش یافت؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار