۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر امید سبزواری با اعلام این خبر افزود: دوره آموزش زبان فارسی برای دانشجویان غیر فارسی زبان محصل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با همکاری کالج بین الملل دانشگ...

ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر امید سبزواری با اعلام این خبر افزود: دوره آموزش زبان فارسی برای دانشجویان غیر فارسی زبان محصل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با همکاری کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی مجازی انجام می شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای تهیه دوره و تحقیق در مورد چگونگی انجام آن از دی ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در حال حاضر در مرحله تامین بودجه و تولید است و گروه هدف این دوره دانشجویان خارجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند.

سبزواری ادامه داد: این دوره به صورت دوره مقدماتی و در ۴ سطح (ترم) به صورت آنلاین و بر روی سامانه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه خواهد شد.

وی گفت: اساتید این دوره همگی مدرس آموزش زبان فارسی هستند که تحصیلات تکمیلی این اساتید، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) است و از همکاران کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی افزود: این دوره مناسب دانشجویان خارجی غیر فارسی زبان است که می خواهند در دانشگاه های علوم پزشکی در ایران تحصیل کنند.

وی افزود: آنها می توانند قبل از شروع به تحصیل شان با زبان فارسی آشنا شوند، در سطح۳ و ۴ این دوره برای اهداف پزشکی آماده می شوند و به اصطلاحات پزشکی و اطلاعات مورد نیاز در بیمارستان جهت رفع نیازهایشان برای تحصیلشان دست خواهند یافت.

سبزواری در خصوص هزینه این کلاس ها برای افراد شرکت کننده گفت: هزینه این کلاس ها بستگی به کیفیت و تعداد محتوای تولید شده و تصمیم گیری های آینده خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان غیر فارسی زبان پس از قبولی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در کلاس های آموزش زبان فارسی به صورت حضوری و همزمان با شروع سال تحصیلی شرکت می کردند اما ما این دوره را برای این گروه، به صورت آنلاین ارائه خواهیم داد و پیش بینی می شود نمونه اولیه محتوای کلاس ها برای زمستان ۱۴۰۰ آماده شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار