۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

ادعای عجیب مرد خیاط به اسیدپاشی روی همسر و فرزندش/ من بیگناهم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اسیدپاشی در مسعودیه تهران رخ داد. در این اسیدپاشی ۲ نفر آسیب دیدند. ماموران پلیس تحقیقات را برای عاملان این اسیدپاشی آغاز کردند. متهم پس از اسیدپاشی متواری شد و در ادامه بیشتر از این اسیدپاشی بخوا...

ادعای عجیب مرد خیاط به اسیدپاشی روی همسر و فرزندش/ من بیگناهم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اسیدپاشی در مسعودیه تهران رخ داد. در این اسیدپاشی ۲ نفر آسیب دیدند. ماموران پلیس تحقیقات را برای عاملان این اسیدپاشی آغاز کردند. متهم پس از اسیدپاشی متواری شد و در ادامه بیشتر از این اسیدپاشی بخوانید.

صبح روز دوشنبه اول آذر ماه امسال ماجرای اسیدپاشی خانوادگی در شرق تهران رخ داد و تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه برای بررسی و تحقیق در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه اسید پاشی با زن ۴۵ ساله و پسر ۱۲ ساله اش که قربانی اسیدپاشی شده بودند و خیلی زود مادر و پسر نوجوان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند و ماموران با اطلاع خبر اسیدپاشی به بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات را آغاز کردند.

همین کافی بود تا بازپرس زارعی همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و بررسی ها نشان از آن داشت که زن جوان شب قبل از سیدپاشی با همسرش اختلاف پیدا کرده و با قهر از ورامین به تهران و به خانه برادرش آمده است و مرد اسیدپاش صبح روز حادثه با حضور در خانه برادرزنش دست به اسیدپاشی زده است.

کارآگاهان در ادامه به سراغ مادر خانواده که در بیمارستان بود رفتند و زن ۴۵ ساله در تحقیقات به ماموران گفت: دخترم به تازگی نامزد کرده است و شب گذشته همراه نامزدش بیرون خانه بودند و دیروقت به خانه بازگشت و همین باعث شد پدرش بخاطر دخترم با من دعوا کند و من که از رفتار شوهرم ناراحت شده بودم به خانه برادرم آمدم.

وی افزود: همسرم وقتی وارد خانه برادرم شد شروع به جروبحث کرد و در سالن پذیرایی خانه به سمت من و پسرم اسیدپاشی کرد از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شدیم.

تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه داشت تا اینکه ساعت ۴ بعد از ظهر دوشنبه اول آذر ماه مرد ۵۵ ساله که خیاط است با حضور پلیس آگاهی تهران تسلیم ماموران شد.

بدین ترتیب صبح امروز عامل اسیدپاشی خانوادگی برای تحقیق همراه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دادسرای امور جنایی تهران رفت و پیش روی بازپرس زارعی در خصوص روز اسیدپاشی اعتراف کرد.

اعتراف عجیب مرد اسیدپاش در دادسرا

متهم در این باره گفت: من اسید را به سمت همسر و پسر ۱۲ ساله ام نپاشیدم بلکه اول وارد خانه برادرزنم در مسعودیه شدم در همین هنگام با زنم دعوایم شد و شدت درگیری مان بالا گرفت و بعد از آن همسرم  ظرف اسید را در دست گرفت و تهدید کرد که روی خودش اسید می ریزد.

وی افزود: من ظرف اسید را از همسرم گرفتم تا دست به این کار نزند اما او به قدری عصبانی بود که روی همگی مان اسید پاشید و خود من نیز در این درگیری آسیب دیدم و دچار سوختگی شدم.

متهم به اسیدپاشی در پایان گفت : اگر حرف هایم را باور ندارید، دوربین های مداربسته را بررسی کنید چون به هر حال دوربین های مداربسته نشان می دهد که من با ظرف اسید وارد خانه برادرزنم شده ام یا خیر.

بنابراین گزارش بازپرس زارعی از شعبه اول دادسرای امور جنایی دستور بررسی دوربین های مداربسته را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار