۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

ادعای خطرناک وزیر جنگ اسرائیل!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بنی گانتس،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که راهپیمایی پرچم که یکشنبه هفته آینده توسط شهرک نشینان در شهر قدس برگزار می‌شود، با وجود تمامی تهدیدات طبق برنامه پیش خواهد ...

ادعای خطرناک وزیر جنگ اسرائیل!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بنی گانتس،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که راهپیمایی پرچم که یکشنبه هفته آینده توسط شهرک نشینان در شهر قدس برگزار می‌شود، با وجود تمامی تهدیدات طبق برنامه پیش خواهد رفت.

این در حالی است که پیشتر جنبش جهاد اسلامی در غزه به مصر و سازمان ملل این پیام را ارسال کرد که اگر اسرائیل راهپیمایی پرچم‌ها را برپا کند، فورا پاسخ خواهیم داد.

در این راستا خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان داشت: تهدید دشمن برای یورش به مسجد الاقصی یک پیام جنگ است و ما با آن برخورد خواهیم کرد و از مسجد الاقصای خود حفاظت می‌کنیم.

سخنگوی حماس نیز در بیانیه‌ای فلسطینی‌ها را به حضور گسترده در مسجدالاقصی در روز یکشنبه آینده و مقابله با شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی فراخواند.

همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که برگزاری راهپیمایی اسرائیلی موسوم به راهپیمایی پرچم اقدامی تحریک آمیز است که امکان کشیدن منطقه به سمت بی‌ثباتی و  ناآرامی را افزایش می‌دهد و در باره عواقب و پیشامدهای برگزاری این راهپیمایی هشدار می‌دهیم.

راهپیمایی‌ پرچم در سال گذشته موجب آغاز نبرد ۱۱ روزه شمشیر قدس شد که یکی از شدیدترین درگیری‌ها میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی بود و طی آن، مقاومت فلسطین حدود ۴۳۰۰ راکت به اراضی اشغالی شلیک کرد و رژیم اشغالگر نیز حملات شدیدی را علیه غیرنظامیان، زیرساخت‌ها، منازل و ساختمان‌های مسکونی نوار غزه انجام داد.

مقامات این رژیم به تازگی به شهرک‌نشین‌های افراطی اجازه داده‌اند ۲۹ ماه مه جاری این راهپیمایی را در محله الاسلامی و باب العامود در قدس اشغالی برپا کنند.

قرار است که در روز ۲۹ مه جاری، راهپیمایی “پرچم” صهیونیست‌ها به سمت شهر قدس در میان تامین امنیتشان توسط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی برگزار شود.

در همین راستا شبکه ۱۴ اسرائیل از پلیس این رژیم نقل کرد که راهپیمایی “پرچم‌” در قدس همانطور که برای آن برنامه‌ریزی شده بود، چند روز دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط