۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

ادعای جنجالی آجورلو تایید شد؛ پیشنهاد جدید برای باشگاه پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ادعای جنجالی آجورلو تایید شد؛ پیشنهاد جدید برای باشگاه پرسپولیس. یکی از مباحث مهم در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، ساخت استادیوم اختصاصی بود. ادعای جنجالی آجورلو تایید شد؛ پیشنهاد جدید برای ...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ادعای جنجالی آجورلو تایید شد؛ پیشنهاد جدید برای باشگاه پرسپولیس. یکی از مباحث مهم در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، ساخت استادیوم اختصاصی بود.

ادعای جنجالی آجورلو تایید شد؛ پیشنهاد جدید برای باشگاه پرسپولیس

مسئله ای که در روز معارفه ریکاردو ساپینتو مطرح شد و مدیرعامل وقت آبی ها از حضور یک سرمایه گذار برای این موضوع خبر داد. مسلما ساخت استادیوم اختصاصی نیازمند بودجه سنگینی است و برای رسیدن به این منظور، آبی ها باید منابع مالی بزرگی را تدارک می دیدند.

مسئله ای که گویا مدیران وقت، به عهده سرمایه گذار خارجی گذاشته بودند. مسئله بعدی، یافتن زمین مناسب برای احداث ورزشگاه بود که آجورلو نیز بارها اعلام کرد که از وزیر ورزش درخواست کرده زمینی برای انجام این مأموریت در اختیار او قرار داده شود که این اتفاق رخ نداد. البته عمر مدیریتی آجورلو نیز به اندازه ای نبود که او بتواند به این وعده بزرگ عمل کند. او فردای دیدار استقلال و ذوب آهن از کار برکنار شد

بعدها نیز مدیرعامل سابق آبی ها در مصاحبه ای که با آنتن داشت، مدعی شد که برای احداث ورزشگاه، ۴۰۰ هکتار زمین گرفته است او این موضوع را در برنامه فوتبال برتر نیز مطرح کرد که در همان برنامه با واکنش علی فتح‌الله‌زاده همراه شد. مدیرعامل کنونی آبی ها که روی آنتن زنده برنامه رفته بود، در پاسخ به آجورلو گفت: اینکه شما بیایید بگویید ۴۰۰ هکتار زمین گرفته ایم، خب کجاست؟ ۴۰۰ هکتار پیشکش شما، ۴۰۰ متر آن را به ما نشان دهید. به شعور هوادار توهین نکنید.

حالا عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در رشته توئیتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، توضیحات جالبی را ارائه کرده است.

* در زمان مدیرعاملی آجورلو در باشگاه استقلال، به ایشان پیشنهاد دادم در مجموعه شهر آفتاب استادیوم ورزشی استقلال را دایر کنند. ایشان با انگیزه بالایی پذیرفتند و ۴۰۰ هکتار زمین مشخص شد که تحویل استقلال شود.

* در جلسات مشترک با آستان امام خمینی (ره) نهایتاً بنا شد ۱۷ربیع الاول (۲۲ مهر، روز ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، کلنگ‌ ساخت استادیوم اختصاصی استقلال زده شود. درست فردای این توافق آقای آجورلو عزل شدند!

* در تماس تلفنی با آقای فتح‌الله‌زاده عیناً پیشنهاد قبلی را به ایشان منتقل کردم، آقای فتح‌الله‌زاده هم استقبال کردند. سردار آجورلو سرمایه‌گذار خارجی را برای ساخت مجموعه داشتند و چون این سرمایه‌گذار به اعتبار سردار قرار بود سرمایه‌گذاری کند، بعد از این عزل، سرمایه‌گذار عملاً پا پس کشید.

* اخیراً نقدهایی در باب عدم وجود چنین زمینی از طرف مدیران استقلال شنیده شد. این زمین موجود است و البته که بواسطه عدم امضای نهایی قرارداد بواسطه عزل آقای آجورلو می‌توان گفت عملاً زمین در مالکیت استقلال نیست «ولی می‌تواند باشد».

* پس از انقلاب عملاً هیچ استادیوم مهمی در تهران ساخته نشده و استقلال آماده بود این کار را انجام دهد و هنوز هم امکان آن وجود دارد. دسترسی آسان به فردگاه امام(ره) و مهرآباد، مترو، اتوبان خلیج‌فارس و ده‌ها مزیت دیگر می‌تواند این استادیوم یا استادیوم‌های مشابه را منحصر به فرد کند و عملاً عاملی برای توسعه جنوب تهران نیز باشد.

* متأسفانه همه عادت داریم مدت زمان زیادی از مسئولیت خود را به نقد مسئول قبل از خود بگذرانیم و با از دست دادن زمان، خیلی زود مورد نقد مدیران بعد از خود قرار خواهیم گرفت و این دور باطل مدام ادامه دارد.

* ضمناً سه ماه پیش در حضور آقای دکتر حبیب کاشانی تماس تلفنی با آقای درویش (مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس) داشتم و عیناً پیشنهاد واگذاری زمین دیگری به این باشگاه نیز داده شد که بنا شد بازدید داشته باشند. فارغ از رنگها و جریانها، جنوب تهران ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد که سالها مغفول مانده است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار