۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

ادامه بارش و خیزش گردوخاک در بیشتر مناطق کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، یزد، کرمان نیمه شرقی فارس، شمال هرمزگان سیستان و بلوچستان و استان‌های واقع در دامنه و ارتفاعا...

پیش بینی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، یزد، کرمان نیمه شرقی فارس، شمال هرمزگان سیستان و بلوچستان و استان‌های واقع در دامنه و ارتفاعات البرز و روز شنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از استان اصفهان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و تگرگ پیش بینی می‌شود.

همین شرایط روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان‌های واقع در دامنه و ارتفاعات البرز دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در مرکزی و همدان همچنین در بخش‌هایی از استان‌های قم، اصفهان یزد، کرمان، فارس، شمال و شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

سه شنبه ابرناکی و بارش در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال هرمزگان کاهش می‌یابد و در سایر مناطق ذکر شده افزایش ابر و رگبار پراکنده بویژه در ساعات بعد از ظهر رخ می‌دهد.

گفتنی است که طی پنج روز در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و تا یکشنبه در استان خوزستان در بعضی ساعات به سبب وزش باد شدید احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نمی باشد. همچنین تا روز شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم می‌باشد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار