۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

ادارات با ظرفیت ۵۰درصدی کارکنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، غلامرضا عباس پاشا  در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به وضعیت نارنجی در پایتخت اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از جمله تهران ادارات باید با نیمی از کارمندان ب...

ادارات با ظرفیت ۵۰درصدی کارکنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، غلامرضا عباس پاشا  در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به وضعیت نارنجی در پایتخت اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از جمله تهران ادارات باید با نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند یعنی در این بخش نیز تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی قرمز در دماوند و فیروزکوه نیز گفت: در شهرهای دماوند و فیروزکوه باید ۷۰ درصد کارکنان به صورت دورکاری فعالیت کنند و ۳۰ درصد از نیروها نیز به صورت حضوری به انجام وظایف در ادارات بپردازند.

پاشا عنوان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه کارکنان لازم‌الاجرا بوده و سهل انگاری در این خصوص پذیرفتنی نیست.

 

مطالب مرتبط